Løvemor79 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 ..er det noen som trener? Hvor isåfall? Trenger å finne et sted hvor jeg ikke blir lei med en gang. Hadde prøveuke på et sånt "kjerringsted", men der hadde jeg ikke holdt ut en måned engang. Må ha noe med futt og fart, og musikk.. men ikke for mye koordinasjon. :oP.
Løvemor79 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Ja, har faktisk tenkt å ta prøvetime der. Så litt ok ut med streetfunk og det "kamsport"-opplegget. Beste tilbudet her omkring antakelig. Er karate og nanbudo her og, men det er faste treningstider, så det kan være vanskelig å følge opp.
Cat.68 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg trener på "Sprek" treningstudio, men det er ingen kjede. Stortrives der. men MÅ ha 6 ukers pause nå... "sukk"
Cat.68 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Løvemor. Hva med enkel basic step?? Skikkelig god trening med passe koordinasjon?? Kombiner pilates, spinning ,basicstep og litt muskeltrening på maskin. Det gjør susen for kropp og sinn!! ;o))
Løvemor79 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Mulig det Cat. Må ha noe hvor jeg glemmer at jeg faktisk trener. hehe. Spinning og step kan fort bli kjedelig. Men i rette miljøet og mer rette musikken kan det gå. Gamle kjerringer og Abba blir litt dafft. hehe. Kanskje jeg får inspirasjon av å ha noen mannlige muskelbunter i nærheten og..hvem vet. :oP Lett å snuble i step er det ikke? hehe.. Er megakløne. Pilates er sikkert ok for kropp og sjel kan jeg tenke meg.
Cat.68 Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Pilates er topp, skikkelig mega trening for musklene i hele kroppen. Jeg er den superkløna og har fortsatt ikke snublet i stepen, men det kan sikkert skje. Jeg er skikkelig hekta på spinning men her er det også full guffe i musikken og mange hunks å se på. Så kanskje det er derfor ;o))
Løvemor79 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2008 Ah.. der har vi svaret. hehe. Da holder man ut noen minutter ekstra og vettu ;o). Ja, vi får se da. Er sikkert alt mulig sånt på spenst. Må bare komme igang snart. Komme meg litt over dørstokken og.
Cat.68 Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Dørstokken er det ihvertfall aldeles for lett å snuble i. Håper du ramler på utsiden av den snart da, da er du ihvertfall 1 skritt nærmre, hehe ;o))
Løvemor79 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2008 Hehehe. Ja, ikkesant. Da er første klumsete steget tatt. :oP
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Jeg trener på Elixia, og er greit fornøyd med det. Tilgjengeligheten er i hvertfall bra! Noe du virkelig burde prøve er CoreBar. Fantastisk kombinasjon av styrke og utholdenhet, og det eneste som er vanskelig er å holde ut....! Ellers er min absolutte favoritt å stå opp med fuglene, rulse i tussmørket og komme akkurat i tide til åpningen om morgenen. Fem dager i uka står spinningsalen forlatt i morgentimene, og du kan ha det helt mørkt og være helt alene. Jeg har laget fem forskjellige programmer på iPod'en med musikk som ispirerer meg noe helt vanvittig. Jeg har droppet puls, og bruker heller rytmer og refreng til å øke intensiteten gjennom økten, og jeg har programmet skriftlig så jeg ikke tillater meg å sluntre meg i gjennom. Musikken gjør dette lekende lett, og friheten ved å være alene er så deilig. Anbefales til alle, bortsett fra der hvor jeg bor ;o)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Rasende uslapp, men trener på egenhånd og gratis, da kan jeg legge på det jeg vil av musikk og få friskluft samtidig, uten noensinne å bli lei.
Løvemor79 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. januar 2008 Hadde det vært så enkelt med to små under 4 år her om morgenen og uten bil. hehe. Men det hørtes veldig deilig ut.. Det CoreBar greiene hørtes ikke ut som noe for nybegynnere med dårlig kondis.. eller? Hva går det ut på forresten? Vet ikke om de har det her heller. Ja, det er ikke dumt med egen musikk. Er jo en mulighet det og, om musikken suger der man trener. ..Forslag til bra workout-sanger jeg kan laste ned da? ;o) ..90-talls dancefan som jeg er, så har jeg sikkert noen selv og. :oP
Løvemor79 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. januar 2008 Prøvde det i forfjor, og det funket da. Innsatsviljen var på topp, men nå skal det mer til altså. Da var jeg feit. Det er jeg ikke nå. hehe. Sikkert der det ligger. :oP
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 Kan snekre sammen en liten liste! Bare husk at dette generelt ikke er bra musikk da, heller tvert om! Rytmene og fengende, forferdelige refreng er ofte det som kicker mest, eller hissig punk som man blir forbanna av. Når Boten Anna står på lista skjønner du hva jeg mener )
Løvemor79 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. januar 2008 Hehe. Ja, ikkesant. :oP ..Skal plukke litt ut av mp3 ene mine og. Noe med futt og fart i refrengene. Tnx )
Løvemor79 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. januar 2008 Hahaha.. Hva med "Rock this Party"? ..EVERYBODY MOVE MOVE! EVERYBODY SHAKE SHAKE! *knis*
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #18 Skrevet 28. januar 2008 Nettopp, sånt funker! Ser du har fatta poenget da, så jeg kunne sensurere vekk sånt fra lista mi. Men det er med på trening )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå