selfangerkjerringa Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 - jeg dusjer hver dag. - jeg vasker håret annehver dag. - jeg dusjer ca 3-4min, 5-6 hvis det er hårvask. - hvis mannen min er med blir det fort 15-20min (ja det hender vi puler) - jeg bruker cosmica dusjsåpe - jeg bruker en rosa, fin sjampo - balsam innimellom - jeg vasker beina så ofte jeg husker det - med såpe, ikke sjampo - jeg tisser ikke i dusjen - jeg vasker dusjen nøye en gang i uka - jeg bruker to håndklær, en til kroppen og en til håret - disse håndklærne skifter jeg 1-2 ganger i uka eller ved behov SÅNN, da skulle det meste være dekt.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hvor ofte reser du sluket? Shaver du i dusjen? Shaver dere hverandre i dusjen? Rydder andre som shaver i samme dusj isåfall opp pelsdottene sine? Bytter du mannens håndklær like ofte? (kan sikker komme på MASSE mer!) Og du trenger selvsagt ikke svare.
selfangerkjerringa Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 ja NÅ skal du blande deg ja, tillab! Men du skal få svar ja!!! - mannen min renser sluket, så lenge det er tett gir jeg bæng i om det gjøres mer enn 1xpr mnd - jeg shaver meg selv, han shaver seg selv. men det er bare jeg som slikker ham da. han slikker ikke seg selv. - man rydder pelsdotter etter seg selv - jeg bytter alle håndklærne, badet er mitt territorium.
♥Snulder Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hehe... vi kunne vært eneggede tvillinger hvis det ikke var for at jeg tar nye håndklær hver gang jeg er i dusjen;=)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Hihi, jeg tenkte jeg skulle blidgjøre deg med litt blandings serru;) Du furta så innmari i går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå