Gå til innhold

Hva er deres drømmevogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min drømmevogn er emmaljunga mondial duo combi:) Gleder meg såå masse til den dagen jeg skal kjøpe den!

Hvilken vogn har dere lyst på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har "suglet" litt på emmaljunga jeg også, hvilken type vet jeg ikke ennå...

Syntes det er kjempevanskelig å velge vogn, det er jo såå mange forskjellige typer i de forskjellige merkene!

Har også lyst på en med tre hjul, de virker så sporty (ikke det at jeg er så veldig sporty altså...) hehe...

 

Nei, må nok sette meg mer inn i det når vi først blir gravide!

Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!

Skrevet

Jeg har tenkt på den samme som deg hvis jeg skal ha firhjuling, og Teutonia S3 hvis jeg skal ha trehjuling!

 

 

Skrevet

Jeg har en burberry rutet vogn fra Basson.

Kjøpte den til eldstemann og skal bruke den nå også.

Er veldig fornøyd med produktene til Basson. Kjøpte lekegrind, vippestol+++ fra der også.

www.basson.dk

Skrevet

Jeg har lyst på to, jeg. Klarer ikke helt å bestemme hvilken jeg liker best. Bugaboo og OTH er mine to favoritter.

Skrevet

Min drømmevogn er også emmaljunga mondial duo:D i beige:D Lekkert:) Skal kjøpe helt ny vogn denne gangen,forrige gang kjøpte vi en brukt simo combi.. helt grei vogn men ikke drømmevogna hehe:)

Ellers så har jeg tittet litt på www.segersbabyshop.dk, ei vogn der som heter Hippa.. frister litt å kjøpe den i fargen Sand nudi :) Kjempefin!

Gleder meg til vi skal kjøpe vogn:D håper det ikke blir så lenge til...

Skrevet

Meg&Løveungen: Jeg liker også best den emmaljunga modial duo combi i beige *drømme*! Den Hippa-vognen i Sand nudi var også veldig fin, liknet litt på emmaljunga. Har ganske lik smak vi;) Håper vi alle snart får dra å kjøpe drømmevogna:)

Skrevet

Utrolig...har akkurat lagt ut et innlegg om vogn og så ser jeg denne...

 

Min foreløpige drømmevogn er phil & teds vogn....skal kjøpe vogn nå til uken på salg for lillejenta vår trenger en lettere vogn...har emmaljunga duo edge fra før men det nytter ikke å gå med den med bekkenløsning...

 

Det kuleste med denne vognen er at det følger med søskensete så når nr 2 kommer setter vi bare på dette ekstra setet og legge det andre flatt og putter i softbagen som følger med...peeeerfekt...kan også ha bilsetet i denne vogna...

 

Vi har også en quinny i Spania og må si at disse er deilige å kjøre...unntatt når vi skal på tur, da velter vogna på null komma niks...

 

Er det noen av dere som har tenkt på andre eventuelle søskenvogner eller vogner som er superlette å kjøre??

 

Og deere!!! Dere er klar over at det er salg på vogner nå???:):)

Skrevet

ja, de er ganske like;)

ja, jeg liker beige:D og så er det god plass i de to nevnte vognene:D det er jo viktig det å;D

Satser på at det blir vognkjøp til sommeren;D lykke til med prøvinga:D

Skrevet

Jeg sikler egentlig endel på Emmaljunga Egde Duo jeg :-) Gleder meg til den dagen jeg kan begynne å kjøpe inn til den lille :-)

Skrevet

Emmaljunga mondial duo combi var kjempefin, *dreamer*. Ble litt forelska i den også nå.

Skrevet

Jaaa, hehe:):) Helt fortapt i den jeg:P

Skrevet

Den er veldig fin og klassisk.

Hvilken farge liker du?

Syns Emmaljunga Cangaroo er stilig også, jeg. Litt innstilt på å ha en trehjuling ettersom jeg er litt avhengig av trikk og buss her jeg bor.

Skrevet

Jeg liker creme leatherette, den lys beige. Hva med deg? Synes trehjulinger er fine jeg og, men er skog rett i nærheten som jeg kan gå turer i, så da synes jeg det er tryggest med en firehjuling. Du får sikkert kjøpt samme/liknende bag som på monial duo combi til å ha oppå cangaroo-understellet:)

Skrevet

Ja, det er litt forskjell på nærmiljøet her og nærmiljøet ditt, tror jeg. Kan man ha babyen mot seg med den mondialen?

Har du prøvetrillet den noengang?

Skrevet

TFK Joggster Twist :-) synes den er råååfin ;-) Og så synes jeg Simo Duo evt Kombi er fin i sandfarge, bare synd den er så tung. Har lyst på både en trehjuling OG en klassisk firehjuling jeg.. men en må man jo velge. Synes også Edge duo fra emmaljunga er fin, men for tung dessverre. Har helt vogndilla jeg ;-)

Skrevet

Truseprinsesse: Vet ikke om man ta babyen mot seg. Har heller ikke prøvetrillet den. Må nok gjøre det før jeg bestemmer meg helt. Har prøvetrillet en liknende emmaljunga da (litt usikker på hvilken modell) og den var veldig fin å trille. Men den kan kanskje bli litt tung å ha med seg hvis du skal reise mye med buss/trikk. Her går det t-bane, så det er veldig greit å få med seg vogner på den. Har du prøvetrillet OTH eller quinny?

Skrevet

Jeg mener bugaboo;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...