Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hun kan ingen av delene! Huff og huff.
Tommage♀♂ Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Bare si at dere vil ha henne som gjest, ikke artist! Om hun insisterer på å få synge en sang så la henne om det gleder henne. Det er opp til henne om hun vil drite seg ut eller ikke
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 ....putt på henne en bløtekake-kjole og la det stå til....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 he he. Litt sånn som Ross i Friends, når han skulle spille sekkepipe?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Hehe, nå klarte jeg å se litt humoristisk på det. Jaja, det er jo veldig søtt av henne, og det som er gjort av kjærlighet og ikke skader noen, det skal man vel kanskje bare ta i mot?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Søstra mi sang en sang hun hadde skrevet selv i bryllupet sitt. Det var så grusomt at jeg trodde jeg skulle dø på meg. Har aldri vært så flau som da. Du får enten la henne drite seg ut eller så får du si at dere allerede har nok sanger, man kanskje hun kan holde en tale i stedet.
PappanTilMinna Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Hehe.. just say no... Bare si det som det er. Det er jo ikke familie - venner kan man alltids bytte ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå