Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 bare lurte på når i måneden penger fra nav kommer når man er sykmeldt?? takker for svar
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 http://www.nav.no/page?id=1073744027 her er en link som viser alle utbetalingsdatoene til NAV
grand danois Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 hei. 25 sa de til meg å. jeg har ike fått en dritt!!!!!!!! jeg er pase forbanna. jeg har vert sjukelde siden nov. så hvorfor skulle de plutseli bjynde å rote nå!! ååå jeg blir så sint jeg. forbanna nav!!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Har du sendt inn ny sykemeldingsskjema? Du må selv sende inn alle sykemeldingene dine til NAV etter hvert som legen skriver de ut. Må selv sende inn min nye i morgen.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jeg venter på svangerskapspenger, ikke fått en dritt jeg heller denne måneden... det er ett par dager igjen før månedskifte da!! Men jeg trenger penger:(
Axus' girlfriend Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Har dere ikke fått penger så må dere se til og få kontaktet Nav:) Skal ikke gå å bekymre seg over penger og økonomi mer en nødvendig! Fikk ikke sykmeldingspenger denne mnd, og ringte på de. Da viste det seg at de ikke hadde fått den egenerklæringen (siste arket på sykmeldingen) - borte vekk er den. Tok meg ti min og reise nedover for å signere ny, og pengene får jeg i morgen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Lenge må man gå sykemeldt for å få noe fra NAV da? Er fast ansatt..Var sykemeldt 1 uke i okt og 1 uke i nov, Men ikke fått noe fra dem
Jewel m/jente får gutt Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Arbeidsgiver betaler for de første 16 dagene pr sykemelding. Så hvis du var sykemeldt 1 uke av gangen, så er det ikke NAV som skal betale. Da skal du ha fått penger fra jobben
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Du får ikke av nav hvis du har vært sykemeldt i 2 x 1 uke. Arbeidsgiver som betaler ut de første 16 dagene..... Etter 16 dager er det nav som tar over.. Ellers har jeg vært sykemeldt lenge og fått utbetaling helt i slutten av mnd. Nå har jeg gått over i permisjon og får rundt 20.
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Eg har heller ikke fått noe:( og grunen her er at arbeidsgiver ikke har sendt inn arbeids og skatteoplysninger til nav:( og det er vist ofte problemet!?!) iallefall her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå