Caramia Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Mister snart jobben pga nedleggelse og hadde prøvd med samboer i ca 2 mnd før jeg da fikk vite dette.. Nå er jeg utrolig usikker og redd, sitter her med lån, to hunder og ingen jobb, og er pokker meg forsein til mens! Jeg vil selvsagt ikke bringe en baby inn i denne tåpelige situasjonen men om jeg nå er gravid trenger jeg råd!!! Hva kan jeg gjøre?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Søke jobb?! Du er ikke pliktig å si til en potensiell arbeidsgiver at du er gravid, så ikke gi opp før du må! Kanskje det finnes vikariater som er aktuelle, og at du kan avtale å jobbe til du går ut i permisjon? Jeg forstår deg for øvrig veldig godt, da jeg er i en usikker jobbsituasjon selv og derfor må utsette graviditetsplaner hele tiden... jeg synes det er vanskelig å hoppe i det vel vitende om at muligheten for å stå uten jobb om jeg blir gravid er stor, men jeg vet om tilfeller hvor folk har fått jobb når de var høygravide, så man må i hvert fall prøve!
Caramia Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Takk for svar Har søkt på jobber men ikke fått noe enda. Føler det blir et dumt førsteintrykk å jobbe der halve prøvetiden for så å bli vekke 1 og et halvt år ca.. Har slik samvittighet. Men blir jeg gravid kommer jo barnet først og da gjør jeg nok det som må til! Tror jeg blir sterkere med en gang da.. Fått mye støtte og nå gleder jeg meg litt til å teste meg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå