Trine_80 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei, Lurte på en liten ting. Hvor gammel bør baby være før det liksom er OK å ha baby i bilstol på shoppingsenter og slikt? Har hørt at de ikke bør ligge lenger enn 15-20 min den første tiden pga ryggen. Noen som vet mer om dette her?
mrss83 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 jeg har bilstol som kan leggs ned når den ikke står i bilen, for å ikke belaste ryggen unødvendig.
~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 De sier jo at så lenge barnet ikke klager så er det greit. Men hadde ikke brukt setet mer enn nødvendig. Altså skal jeg bruke sete på vogna på shopping er det fordi ungen sover og jeg ikke vil vekke ham. Ikke fordi det er lettvindt å bruke som en trille )
mrss83 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 hts izi sleep, glemte visst å si hvilken stol det er..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 tror ikke det er farlig om de er i bilstolen 45-60 min.stolene idag er konstruert slik at ungene kan være lenger i dem,uten å ta skade av det.
Trine_80 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Enig i det - vil jo tro de ligger mye bedre i bagen sin! :-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 må bare spørre.. hva når dere kjører bil da, stopper dere hvert 10min for å ta ut ungen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå