Gå til innhold

slanking i 1.trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har godt og ta av og er nå heller farlig tung i forhold til hva som kan skje hvis jeg legger på meg mye i svangerskapet. Jeg la på meg 4 kilo mens jeg gikk på pergo i julen, så julemat og pergo var ingen god kombinasjon. Men så ble jeg jo gravid da og da har jeg tenkt nå å prøve å gå ned 6-7 kilo i stede for å legge på meg.

Jeg har kontroll på hva jeg bør spise og hvordan og når, det er bare litt vanskelig å holde grensene.

Noen andre som prøver å slanke seg i graviditeten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :-) jeg går på grethe roede og er 10 uker på vei. der spiser vi nok mat og er alltid mett. spiser sunt og får god oppfølging. Det er vel ikke akkurat bra og slanke seg og gå ned mange kilo, men ved å spise sunt og riktig går vi hvertfall ikke opp masse nå i førsten :-)

Skrevet

jeg har gått et par grethe roede kurs selv og det har virket godt. Men nå er jobb situajsonen min slik at jeg ikke klarer å møte til kurskveldene og det har ødelagt mye av strukturen og given min.

Tenkt jeg skulle melde meg inn i vektklubben og fortsette der. Har en eller kanskje to til å tenke på nå så da må jeg bare klare det.

Skrevet

jeg er 6 uker på vei nå og går på grethe rode. dette ikkje for å slanke meg, men for å ikkje gå opp så mye i vekt.. d blir så vanskelig å ta av.. trimmer en del, og bla ut fra d fått regnet ut at jeg skal spise 1900 kcal hver dag. og da skal jeg ikkje fylle disse med sukker og fett...har hørt at man kun trenger en brødskive mer hver dag når man er gravid..

lykke til.

Skrevet

Du skal IKKE slanke deg i svangerskapet! Men du kan begrense vektoppgangen.... 4kg er ikke allverden da.

Du trenger ikke mer mat ennå (ikke før i uke 20 elno) økt forbrenning fikser saken! Ergo spis normalt. Du skal ha i deg litt mindre fett og litt mer protein nå som du er gravid. Ligg unna snop, så holder du vekta fint. Fram til uke 14 trenger du ikke å legge på deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...