Clavia Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Ok, dette høres kanskje teit ut, men jeg ble gravid i første pp i juli 2007. Mistet i uke 11. Har vært hos gynekolog og alt er ok. ikke prøvd noe etter det, for det var skikkelig vanskelig for meg. Var kjempe deppa lenge etterpå. MEN det jeg lurer på er; ettersom jeg har vært gravid før så er det sikkert at jeg kan bli det igjen?? Kan ikke være sånn at det var nybegynnerflaks og nå kan jeg ikke bli gravid igjen..?? Er så redd for aldri å få baby - hele kroppen verker etter det
Carlota Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Utrolig trist å høre at du mistet - det er ingen trøst, men utrolig mange opplever det - og de aller aller aller fleste blir gravide igjen. Du har jo blitt gravid en gang så hvorfor skulle du ikke bli det igjen...tenker jeg. Bruk tiden din du, og kanskje føler du snart igjen at du er klar til å prøve. Ønsker deg masse lykke til!
lana<3 Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hvis du har vært hos gynekolog og han sier alt er ok...så burde det jo være iorden med deg....og det kan godt hende du hadde nybegynner flaks første gang, men det må du ta me i prossessen at det er helt normalt at det kan ta et år og bli gravid... Vi brukte et stk samleie for å bli gravid med nr 1...og nr 2 som er på vei nå brukte vi 4 mnd på....og veien dit var ganske krongletet og vanskelig...hadde en SA i mai i uke 4 og hadde en kjemisk graviditet(Tidlig sa) nå i nov... Jeg syns ikke du skal tenke på at du ikke kan få baby, men heller tenke på at det kan ta litt tid og så blir du heller positivt overrasket hvis det går like fort igjen...det er jo også greit å finne ut når du har eggløsning for da har du bedre sjanse for at du treffer...utenom det vil jeg bare si: Nyt hverandre så mye dere kan....vi holdt på i 2 mnd i strekk.....hi hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå