Smånetta 14.mai Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Var på føden i dag for tredje gang på tre uker. Har ikke egen jordmor og fastlegen sender meg dit ofr ting en jordmor ville ha svart på. Har hatt to blødninger de siste ukene også, så jeg måtte inn - igjen. Jeg ga uttrykk for at jeg var litt lei og at jeg følte at jeg ikke ville være til bry, liksom. Hun så alvorlig på meg og sa: " Når du synes det blir litt nok skal du tenke på gutten din hjemme og huske på at du har den nydeligste ungen i hele verden. Nå bærer du på en til av de nydeligste barna i verden. Det er den flotteste gaven livet kan gi deg." Så sa hun at de var der for å passe på oss og at ikke kunne komme for ofte. Jeg håper hun er der når jeg føder. Utover at hun var utrolig søt, var hun så behagelig å ha med å gjøre.
Brummeline3barnsmor Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 skulle ønske jordmødrene var sånn her. Her er de sure å grinete å det virker faktisk som de synes du er til bry når du kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå