emma 1pp Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hadde siste mens 28. desember, og EL rundt 12.januar. Hadde store magesmerter og oppblåst mage første uke etter EL, og tok en test 21.januar som var negativ. Skulle hatt mensen for fire dager siden, men den har fremdeles ikke kommet, selv om jeg har hatt oppblåst mage, store humørsvingninger, kviseutbudd og hetetokter som jeg vanligvis pleier å få når jeg får mensen. Nå har også puppene blitt veldig ømme og "tunge", og magen fremdeles veldig oppblåst, så jeg lurer på om jeg allikevel kan være gravid, og at jeg testet for tidlig?! Kan kanskje også vært at jeg har stresset såpass mye med å bli gravid slik at mensen har uteblitt..? Noen som har opplevd noe lignende selv? Frustrert Frue
barnimeg Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 vi gikk to uker over før vi fant ut at vi var gravide...så om du ikke får mensen de nærmeste dagene...ta en ny test!!!lykke til!
emma 1pp Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer, så hyggelig! Da får jeg vente i spenning noen dager til. Har hatt litt uregelmessig mens etter at jeg sluttet på p-piller i mai, men det pleier aldri å gå mer enn 30 dager.. Spennende:) Og et spørsmål til, ser at det er vanlig å bruke betegnelsen IKM av de fleste her. Er IKM første dag etter at man egentlig skulle hatt mensen, eller er jeg helt på jorde?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 hei! er i samme situasjon som deg.. har gått rett over 3 uker over mens. testa meg for halvanne uke siden og har bare testa negativt.. har ikke prøvd meg den siste uka for er redd for å bli skuffa igjen.. men skal ta en test om noen dager tenkte jeg:) kan være stress og sånt men du kan jo også være gravid:) vet aldri. jeg er veldig følsom i brystene, luft i magen og kviser.. akurat som jeg pleier når mensen er der.. så jeg skjønner fint lite jeg også..
emma 1pp Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Tok test i dag, og den var negativ. Merkelige greier dette her. Akkurat som kroppen prøver å lure meg. Får vel bestille legetimer snart hvis ikke FR dukker opp i løpet av de nærmeste dagene. Lykke til med testingen!
*Lykkeliten* Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 hei damer! det er som om dere beskriver meg her.. min historie: hadde mensen 23 november 07.. og rundt 24 desember begynte symptomene: stikkinger i magen, kviser, opplåst mage, humørsvingninger, ømme bryster, fikk til og med melk i brystene og leggkramper om natta.. rart... men så fikk jeg jo mensen igjen 5 januar.. 13 dager etter ikm.. det var et stort nederlag!!! men nu er vi inne i 2pp, har ikm på lørdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå