Gå til innhold

noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det stikker i underlivet mitt (sånn nederst i livmoren) og presser nedover ganske mye (spesielt når jeg er oppreist). har hatt det sånn nå i ca en uke. er det noen som kan si meg hva dette er??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modning og/eller barnets hode fester seg.

Skrevet

Er som anonym 21.08 sier =)

Kan holde på leeenge uhenldigvis :(

Meeeen, positivt at man modnes ;D Lykke til!!!

Skrevet

Er du langt på vei, da? Har jo litt å si...

Jeg har også hatt det sånn ei stund mellom ca uke 20-ca30, sånn stikking som er vondt, son en "nålespiss" på en måte, men ikke som en blodprøve/vaksine, altså. Av og til kjennes det også som om han er på vei ut, nesten som at jeg kan stikke en finger opp i skjeden å kjenne en fot eller noe...:) dette sa jordmora skyldes at gutten vår sitter i seteleie, og når han rører seg og vrir på kroppen så skubber rompa borti nerver og sånn i bekkenet, og dette kan presse eller stikke. Kan og være sånn som når man dovner bort i føttene, hvis babyen din gjør sånn at små blodårer kommer i klem, og det kan forårsake stikking... Dette er helt ufarlig hvis det ikke varer lenge, og eventuelt blir vondere, da bør du ta kontakt med føden, evt. jordmor for sjekk.

Håper det hjalp litt, og gjorde deg litt mindre bekymret...

Skrevet

jeg er i uke 31. kjennes ikke ut som en nålespiss, men det stikker nedi der (kjennes nesten ut som et piggsvin med masse pigger) samtidig med at det liksom presser nedover mot skjeden. babyen ligger med hodet ned. kommer og går litt, men spesielt hvis jeg er i bevegelse...

er litt grønn på dette her jeg...

HI

Skrevet

jeg og grønn, min første. det er sikkert ikke noe å bry seg om. Som de andre sier, modning... Det er jo bare å ta en telefon til føden å spørre, de er jo der for oss for å svare på alle de rare spørsmålene våre..*lol*

Skrevet

Men når det både stikker, mye kynnere og mensmurringer på en gang da?????? Jeg er i 32. uke og har hatt mer og mer av dette siste uka. Litt mye modning på en gang synes jeg... Noen som har det likedan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...