Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 tenker jeg må begynne å tenke mer på forbruket nå når jeg etterhvert flytter ut, får hus, lån og hele pakka!! Nevn deres beste, lure sparetips dere praktiserer!! :-)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Handleliste når man skal til kjøpesenteret/butikken/ut og bare gå trilletur. Det er vel den aller viktigste:)
Matja Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Bruker Skandiabanken! Fantastisk genialt og sparer masse penger på ikke å betale gebyrer i hytt og pine! Ellers kjøper jeg kun det jeg skal, og er knallhard i butikken! Blitt myyye flinkere i det siste. Handler faktisk bare en gang i uken
lykken på jord Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Skru av lys i det rommet dere ikke er i... genialt det også og demt varmen bittelitt på badet og i stua... trenger ikke 24 grader
lykken på jord Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Og en annen ting... mini MÅ ikke ha masse klær, to dresser, etc.... Her kjøper vi kun det nødvendiste, MEN kvalitet på uteklærne. En trolldress i en god størrelse holder 4 sesonger og er ørlite grann stor da han får den og vokser ut av den på 4 sesong.
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Handlelister Handle på tilbud Finn (gis bort) -> min største venn Loppemarked Spise billig Ikke spise ute, redusere kaffebesøk :/ - heller møtes hjemme hos hverandre. Mye koseligere også Hva man ikke ofrer for en gullunge!!!
Ane** Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Kjøp brukt det som kan. Selg det du har men ikke trenger/bruker lenger. Drikk vann! Sett opp handlelister og planlegg middag for en uke av gangen.
Korse76♥ Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 og å handle når man har spist gjør handleturen mer fornuftig Si opp alle unødvendige abonnement på blader osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå