♥2 små gull♥ Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg fjernet en visdomstann på fredag, og det var en brutal og grusomt vond affære. Fikk noen smertestillende piller av tannlegen, men de har jeg brukt opp, så jeg har levd på Ibux i dag. Fikk paralgin forte av mamma som jeg tenkte å ta i kveld for å få sove litt, men vet at jeg kommer til å våkne i natt og ha vondt. Kan jeg da ta en paralgin forte til, eller bør jeg holde meg til Ibux (med tanke på at jeg skal klare å stå opp kl. 6.15 i morgen). Den har jo rød trekant på, så man skal jo ikke kjøre med den i kroppen, og jeg hadde et håp om å fungere litt på jobben i morgen. Hvor lenge er man sløv etter å ha tatt den? Har aldri tatt paralgin forte før.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 5 timer ca. Du kan trygt ta en paralgin forte før du legger deg og kjøre i morgen tidlig. Så sant du ikke legger deg kl 03 i natt da.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg fikk paralgin forte stikkpiller da jeg fjernet mandlene i godt voksen alder. En stikkpille og jeg var så å si borte i nesten 12 timer. Så det er nok forskjell fra person til person, Om jeg hadde tatt en vanlig paralgin forte( er det 500mg tro) nå , burde ikke JEG kjøre bil før i morgen kveld. Jeg blir helt tømt for krefter og våkenhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå