Let's fly away Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Har ikke brukt prevensjon på flere år. Tilsatte hormoner funker veldig dårlig i min etter at jeg har fått barn. Var hos gynokologen min for et par uker siden for på nytt diskutere mulig prevensjon for meg. Han anbefalte p-ring. Jeg satte den inn, og både mannen min og jeg gledet oss over å kunne få et "skikkelig" sexliv igjen. Jeg har i tillegg fått voldomme menstruasjoner etter fødsler, blør meg nesten bort:( Så var full av optimisme!! Men etter 6 dager med p-ring fikk jeg nok i sted og tok den ut. Kvalm, kvalm og atter kvalm, lei meg og ustabil beskriver de siste dagene mine. Orket ikke det, fikk hetta og tok den ut. Nå er jeg rett og slett skikkelig lei meg!!! Vil så gjerne ha skikkelig sex og nærhet med mannen min igjen. Over to år siden sist. Kraftige blødninger kan jeg leve med, selvom jeg må ha med meg eksta truse og bukse på jobb i to dager hver syklus. Noen har vel opplevd liknende, og kan gi meg noen gode råd? Tusen takk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå