rampejenta - ny spire Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 men har ikke råd å kjøpe den... har vert på en salong og prøvd masse kjoler og funnet drømme kjolen.. det er en pronovias roma.. håpte på å finne den brukt og billig på finn.no... men nei.. kan faktisk ikke finne den noen plasser.... hmmm. må finne på noe som kan skaffe meg litt pneger til overs no hehe..
Kaluva Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Du kan ikke få tak i mønsteret og få noen til å sy den for deg da? Mulig det blir billigere enn å kjøpe i butikk.... Jeg kom billigst ut med å få sydd min kjole.
Kaluva Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Uansett, lykke til med kjole, og gratulerer:)
rampejenta - ny spire Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 jeg håpte å finne bilde av den på nettet så jeg kunne få den sydd på Torunns drømme kjoler... men finner ingen bildet ..kjempe kjedelig.. men .. vi skal nok finne på noe
*Rutletutt* Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Uff, det er kjipt, da....er redd for nope sånt selv - jeg har også sett en Pronovias på nettet (Clara) jeg falt helt for - men aner for det første ikke hvor den selges eller hva den koster...kan jeg spørre hva den Pronovias-kjolen du fant koster...? Så jeg vet sånn ca hva de ligger på...;o)
*Rutletutt* Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Sikkert et dumt spm...men har du sett på pronovias.com...? ;o)
rampejenta - ny spire Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 ja jeg har leita på pronovias.com og den finnes ikke der.. litt rart igrunn... kjolen koster nesten 10000,- hvis du går på nettsiden deres kan du finne forhandlere i norge, nærmeste by osv.. jeg såg på kjoler hos Oksnes i Ålesund.
*Rutletutt* Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Ja, det er dyrt....jeg klarer ikke å finne forhandlere på siden deres, jeg....kommer ikke opp noenting:o( Vet at de selger Pronovias på Brudehuset i Bergen, så jeg får satse på de har den der;o)
Mulle :) Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Har kjøpt Pronovias kjole på brudehuset i Bergen. Betaler 11 000 for min.. Er eneste kjolen jeg følte meg vel i så da er de verdt de 11 000
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 www.drommekjoler.com Send henne bilde av kjolen du vil ha, så syr hun den for 3-4000 kr:) Hun er kjemprflink!
rampejenta - ny spire Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2008 anonym: problemet er jo at jeg ikke ahr bilde av kjolen..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Kan hende du har opplevd det samme som meg. Jeg fikk beskjed om at kjolen jeg hadde prøvd var en Pronovias, men den viste seg å være en St.Patrick. Tror St.Patrick og Pronovias har en eller annen sammenheng. Jeg tok et lite søk, og jeg ser at det finnes en St.Patrick Roma... Kan det være denne? http://img296.imageshack.us/img296/3967/romabf4.jpg Lykke til :-)
rampejenta - ny spire Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2008 hmm.. jeg har leita på mange kjole merker for å se om jeg finner kjolen andre plasser uten resultat.. det var ikke den roma kjolen fr ats.patric heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå