blivende 3barnsmor Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har hatt prikking og stikking i underlivet et par dager, litt vanskelig å forklare men. Det kjennes nesten ut som om det er helt nedi skjeden. Jeg har menstermin 10.02 og ultermin 27.02. Jeg håper nesten det er fødsel snart. Noen som har hatt noe lignende?
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Er selv førstegangs (32+2), så kan bare videreformiddle hva jeg har hørt.. - Kan være hodet som fester seg - Kan være at det er hodet som beveger seg ned i bekkenet, rigger seg til.. - Kan være modning Hadde stikking gjennom forrige uke, men nå er det borte igjen, så jeg vet ikke hva det var... Det er vel ikke så mye hjelp å få av svaret mitt men.. Det sies og menes så mye forskjellig rundt omkring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå