mor.monsen Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Har hørt/lest no om at magen senker seg mot slutten av svangerskapet... Men jeg syns jo at magen min har vært ganske lav hele tiden... Hvor høy er høy og hvor lav er lav?? Er så mye å sette seg inn i... så mange ting å tenke over om dagen!
Sunniva78 har to små Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Nei, dette skjønner ikke jeg heller helt. Er så mange som spør om magen min er sunket nå, og jeg vet ikke hva jeg skal svare... Har også hatt ganske lav mage hele tiden, så jeg kan ikke se for meg at den skal bli noe lavere liksom... (har bilder på profilen min om du vil se...)
mor.monsen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Ikke så ulik min mage. Har noen bilder jeg og... om den skal synke mer havner den jo inni trusa....
grand danois Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 sånn mage har jeg også. nå er jeg bare 30 uker..men min er lav i forhold til hva den var når jeg gikk med jenta. har gutt denne gangen.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg synes jeg har ganske lik mage som deg Sunniva! Men vet ikke noe kjønn jeg da, så er spent! De fleste sier jentemage, men noen her inne har sagt guttemage..Så det er ikke godt å si! Men kan ikke skjønne at den blir så mye lavere, bare at babyen vil legge seg til nede i bekkenet, så kanskje det blir bedre å puste snart!
indianeren Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jeg føler jeg også har har en lav mage som dere her inne...jeg er i uke 38 nå og venter i spenning nå.........
Nr 3 underveis Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Livmora vokser seg oppover og oppover. Sä da jeg var i uke 32 sä begynnte magen rett under puppene, og gikk rett ut. Da var det veldig tungt ä puste og var veldig vondt i leveren og magesekken, som lä rett over livmora. Pluselig sank magen. Og det kjennes som en annen mage. Da kom barnet lenger ned i bekkenet, og plutselig ble det mere plass. Det kan jo hende at magene deres har sunket litt etter litt, uten at dere har lagt merke til det??
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Har merket stor forskjell den siste tiden iallefall. Før var den som det såtr over her helt oppunder puppa:) Og det var ett slit å puste skikkelig da jeg satt i soffan f.eks. Men nå har det blitt bedre plass øverst og lettere å puste. Synes magen har fått en litt annen form, ikke så mye rett ut og opp, men mer hengende på en måte..ikke lett å forklare, men sambo ser det også Har også hatt en del stikkinger og vondt helt nederst i magen som mens-smerter så tenkte kanskje at hodet har festet seg og at dette henger sammen...skal på sykehuset etterpå, så det blir spennende å se om det var rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå