Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 kikker på dette på e-bay nå og lurer på hva jeg skal kjøpe. Er helt vanlig i huden, har store porer på nese og kinn, lurer derfor på om jeg skal kjøpe pudder eller sånn foundation. Jeg har aldri brukt dette før, er det noen som kan hjelpe?
Let's fly away Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har pudderet, og det funker topp. Når du jobber det inn i huden med kosten får det en finish som foundation. Føles godt for huden. Har aldri prøvd foundation til I.D, så kan ikke utttale meg om det:)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Gå for pudderet. Det dekker like godt som en foundation. Jeg bruker I.D dagelig og kan ikke få fullrost det.helt topp;)
Mayajenta Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 I.D har ikke flytenes founations.. pudderet fugerer som foundation når du får det på huden.. Ser kjempe naturlig ut! =)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 er det en spesiell teknikk for å legge dette pent eller?
Sweet caramel Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 ID pudderet er en foundation i pudderform, den blir veldig naturlig og er umulig å ligge feil. Viktig at det kjøpes en lys farge (eller så lik huden din som mulig), og heller bruke rouge/solpudder oppå for å få farge i kinnene. Anbefales:-)
ScaryMama Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Dere som sier at dere har pudderet, sikker på at det ikke er foundation dere har? Det ligner på løspudder, men man jobber den inn huden og så har den like god dekkevne som foundation. Det er den som selges mest... Pudderet er det færre som kjøper, ofte de som har mye ujevnheter som velger denne i tillegg til pudderet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå