Gå til innhold

Eier eller leier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen å dyrt der er å leie... det er jo helt sinnsykt.

og så bedriten standard.........fy flate!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leier en ganske ny leilighet til 5800 i mnd. 2 soverom 80 kvadrat. Veldig fornøyd.

Men skulle gjerne heller betalt ned til meg selv ja. Mye heller...

Skrevet

Leiger eit eldre hus med stoooor hage, til 4500 kr i mnd. Planen er å betale ned all gjeld, og spare opp litt egenkapital. Og så skal eg sjå meg rundt etter noko eget. Aner ikkje heilt kva tid eg skal få råd til å kjøpe, og stort blir det nok heller ikkje. Men gler meg til eg ein dag kan kalla noko mitt eget.

Skrevet

Leier, 65 kvm, 2 soverom, god standard. betaler kun strøm.

Skrevet

Jeg leier også...i kjelleren til mine foreldre...så jeg bor jo billig. Men jeg har ingen anelse om når jeg i det hele tatt skal ha mulighet til å kunne få meg noe eget...i og med at jeg nå skal på tidsbegrenset uførestønad også..sukk..

Man vil jo så gjerne at man skal kunne stifte et eget hjem...men det er ikke lett.

Skrevet

leier en helt grei leilighet, 50kvm 6000+strøm. kjempemye:(

Men ikke bare bare å få kjøpt seg noe alene...

Skrevet

Eier en leilighet på ca 65 m2, helt grei standard. Men boutgiftene er da over 9000,- per måned + strøm.

Skrevet

Eier en leilighet på 55 kvm, 8000 kr for å bo. Vi flytter inn i rekkehus (håper jeg) i løpet av våren:)

Skrevet

Vi leier. Og vi bor traaaaangt! 50 kvm, 1 stor og 2 små. betaler 7000+strøm :(

Skrevet

Jeg eier. Bor sammen med datteren min på 84 m2.

Betaler ca. 8000 kr på lånet og 2500 i f.utgifter, det er da ink. vv og oppvarming.

Skrevet

Jeg bor på 64kvm, to soverom. Betaler 4500 mnd+strøm.

Skal kjøpe dette etterhvert.

Skrevet

leier, 80 kvm, men bare et soverom som er egnet, pluss et lite lekerom, betaler 7000 + strøm. Dyyyrt, men jeg har vært heldig......men trenger et soverom til merker jeg!! en stor og to små

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Jeg eier (el. banken eier halve huset mitt ;). Betaler til vanlig ca. 9500,- på lånet men har fått avdragsfritt et par år. Noe jeg valgte for å gå på privatskole som koster en del.

Så kommer komm.avgifter og vannavgift. Tilsammen 1000,- pr mnd.

Huset er ca. 130 kvm i Boa.

Skrevet

Eier, bodde gratis i peisestua hos foreldre i 6 mnd i forbindelse med brudd, hjalp mye på for siste kr da jeg skulle kjøpe...fikk¨solgt felles bolig først, så finansiering og kjøp av ny - bra egenandel 250 kvm, betaler ca 6500 pr mnd i boliglån, kom. avgifter, forsikring, fyring og støm kommer i tillegg..

Skrevet

jeg eier ny leilighet 60 kvm, ca 5500,- pr mnd.

Skrevet

Vi leier. 80 kvadrat:-) Veldig fornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...