Smånetta 14.mai Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Dere som har hatt nyfødt baby på våren: Bør jeg kanskje kjøpe en ullbody eller to for sikkerhets skyld? Har termin 14 mai og bor i Trondheim. Med forrigemann fikk jeg i august 06 (i København), så alt arvetøyet er kortermet og bomull, sa storebror kom til verden i tidenes varmeste august. Tenkte at ull kanskje var litt i overkant, men ull/silke er kanskje ikke så varmt, er det det?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg kler ikke på datteren min ull i de varme månendene. Jeg synes det viktigste med ulla er at de varmer godt og ikke kjennes kalde når ulla er våt. Jeg har en liten en nå i januar, og kler kun på ull om jeg vi skal på kafe o.l. oppholde oss på offentlige steder. Har 2 ullbodyer og
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har kjøpt av den tynneste ulla. Bruker den innerst om vinteren, men kan brukes alene på sommeren også den(på litt kaldere dager) Yoha, tror jeg merket heter. Den er av tynn merinoull.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 (fingrene kom borti en tast... ups) ...en ullstrømpebukse (Saba - Bogerud). Men det som er kjekt - er at noen av disse små gulper jo endel. Så da er det jo kjekt med ullbody om det skal komme gulp på ulla så blir jo ikke babyen kald. Så da er vel konklusjoen den at ull/silke er kjempefint i Trondheim i mai tider, og gufsne førsommerdager. Vi aner jo ikke hvordan været blir... Lykke til med resten av graviditeten )
<3 qleopatrice <3 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg brukte ikke ull på mi jente, hun ble født 5 mai. Men hun lå på lammeskinn i vogna. det holder med bomull langarma..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå