(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Når du sminker deg, hvor henter du inspirasjon fra? Eller tar du bare det som passer deg og som du har gjort i mange år? Er du pin-up eller kanskje glamour modell inspirert. Spytt ut. Selv er det Dita og Bernie Dexter som er mine inspirasjonskilder.
☆Anonymia☆ Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 jeg bruker egentlig meg selv som inspirasjon...om jeg kan si det.. er ikke sikker. hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Hehe Kine! Ja, skjønner hva du mener. Jeg gjør jo det jeg også, men man henter jo litt fra trendbilder osv. Derfor lurte jeg vel mer på hvordan folk sminket seg tror jeg. Det er jo utrolig mange varianter der ute.. og personlig oppfattning av hva som er pent og ikke.
Sweet caramel Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Vedela Kirsebom har mye gode sminketips og har vært til inspirasjon til tider, for meg:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 Ja hun er fin og ganske naturlig. Ser så mange ute som har glamour modeller som make-up inspirasjon. hehe. Råsa lipgloss eller mørk strek rundt leppene. hehehe.
smakk Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Har egentlig ingen inspirasjonskilder, måten jeg sminker meg på er stiler og farger jeg etter mange års utforsking har funnet ut at jeg kler...
cherry coke Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Elsker make-up og elsker å eksprimentere...Har hatt litt forskjellig inspirasjon...alt fra Twiggy til det helt naturlige. Har i noen år nå brukt make-up ala Dita, med markert eyeliner opp (litt "katteøyne"), men til fest går jeg mer for sotete øyne og lys gloss. En ting jeg sjelden bruker er rød leppestift..Kler det ikke (har ikke funnet "min" røde ennå)
☆Anonymia☆ Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 jeg kan si litt om hvordan jeg sminker meg når jeg skal ut =) bruker eyeliner oppå,og under,dekker over flekker,ujevnheter med foundation,litt shimmer på kinnbeina,og vanlig kanskje litt hudfarga gloss,
meg & to små vampyrer Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Jeg bruker nesten ikke sminke og tror ikke jeg henter inspirasjon noen steder egentlig.. Om det er noen spesielle anledninger så kan det hende jeg tenker etter om jeg har sett noe pent i et blad, på tv osv..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har 2 røde jeg! Heldige meg. Hehe. Jeg sliter med at katte-øyet ikke sitter hele kvelden jeg. Grrr. Jeg er noen ganger sikkelig gal og går i mot alt av råd, soter øyene og bruker røøøde lepper. Fyy meg!
LizzyG Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 Skulle ønske at jeg klarte å variere litt, men bruker liksom de samme fargene hele tiden. Men tar gjerne imot sminketips. Tror neppe Dita stilen til Tinkerbelle hadde kledd meg.
cherry coke Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Hehe..I følge de "lærde" er jo det make-up tabbe #1=) Det er jo gøy med sminke da!! Bruker MYE base på øynene før jeg tar på eyelineren, og da bruker "katteøyet" å sitte meget bra=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2008 Base it is then! Ja, jeg har hørt de si at det er det.. men jeg kan ikke gå uten rød lebestift og av og til må man være litt mørk og mystisk! Lizzy. Jeg er ganske "ny" på gamet med dita/bernie sminke selv jeg. Kanskje turt å utfordre der bare de 2 siste årene etter å ha hatt lyst lenge. ;D En vet jo ikke før man prøver.
cherry coke Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 Synes det kan være kult jeg med sota øyne og rød leppestift! Kommer litt anpå resten av stilen..=)
LizzyG Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror jeg må kjøpe meg noe mer sminke og bare prøve meg litt frem gitt.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 Mamma var på fargeanalyse + sminkekurs med Kanebo en gang. Og da hadde hun med seg et ark med et ansikt, der de hadde tatt på den sminken hun kledde. Det arket har egentlig inspirert meg litt, for det var veldig fint. Bortsett fra at det eneste av Kanebo jeg bruker, er pudderet og at jeg bruker våt eye-liner.Men fargene er endel av det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå