Gå til innhold

Dusjer dere hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dere dusje hver dag og hvis ikke, hvor ofte dusjer dere?

Jeg MÅ dusje hver dag, men med små barn har jeg måttet ofre morgendusjen, så nå dusjer jeg og vasker håret før jeg legger meg og så vasker jeg meg om morgenen.

Gleder meg til det blir tid til morgendusjen igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer hver morgen og noen ganger oxo kvelden, bare tull å dusje på morgen igjen da, men jeg får liks ikke stelt håret sikkelig hvis det ikke er nyvasket.

Skrevet

Dusjer hver morgen, og innimellom på kvelden :o)

Skrevet

Samme som deg. Morgendusj er best, men det blir det bare tid til i helgene siden vi har to små på 1 år og 3 år... ;-)

Skrevet

Ja, men det er like mye for å våkne som for å holde meg gullende ren (det siste kunne jeg klart med vann og klut også).

Heldigvis er gullet mitt en engel om morgenen, så stell av ham, dusj av meg og frokost til oss begge går som oftest greit før tålmodigheten tar slutt ;-)

Skrevet

jepp dusjer vær morgen og noen gangepå kveld oxo:)

Skrevet

dusjer ikke hverdag nei..

en gang i uka..

neida ;P

hahahah

dusjer annenhverdag eller noe sånt..=)

Skrevet

Ja, med mindre jeg er på hyttetur der det ikke er dusj da. Det er jeg sjelden;)

Skrevet

Hver kveld! Har aldri tid om morgenen.

Skrevet

Må dusje hver morgen ellers er det ingen god morgen for meg. Føler det ligger ett lag av søvn på kroppen. Må også vaske håret. Deilig med vann over hodet hi hi. Om kvelden er det også deilig med ett bad. Spes om man skifter på sengen. ÅÅååååå det vil jeg gjøre i kveld =0)

Skrevet

Om jeg ikke dusjer med full pakke, så spyler jeg kroppen i dusjen 9 av 10 ganger.

Skrevet

Dusjer hver morgen.

Skrevet

Fast annenhver dag, men dusjer selvfølgelig etter trening. Så noen ganger blir det hver dag alikevel!

Skrevet

Ja jeg MÅ dusje hver morgen! Våkner ikke skikkelig før jeg får tatt meg en dusj.

Skrevet

prøver å dusje hver morgen, er best, da våkner jeg.. men det er ikke alltid jeg får tid, da stinkdyret mitt bare er 2mnd gammel...

Skrevet

Ja, selv om jeg ikke burde... Har atopisk hud og hudlegen mener det holder i massevis å dusje en til to ganger i uka, men det mener ikke jeg da. Hopper av og til over en dag, men stort sett dusjer jeg hver dag.

Skrevet

Dusjer hver dag, men jeg vasker hår og kropp 3 ganger i uken

Skrevet

jeg dusjer hver andre, el hver tredje dag alt etter aktivitets nivå.... men når mannen er hjemme dusjer jeg hver kveld;-)

skal sies at jeg vasker meg hver dag da hvis jeg ikke dusjer:-)

Skrevet

Nei, dusjer ikke hver dag... Men det er fordi jeg er hjemme, og er ikke alltid jeg går utenfor gårdsporten... Men skal eg noe, dusjer eg alltid :o) Det er et must!

Skrevet

MÅ dusje hver dag...Føler meg uopplagt om jeg ikke dusjer om morgenen..

Skrevet

Må innom dusjen hver dag men vasker ikke håret. Det gjør jeg ca annen hver dag.

Skrevet

dusjer meg morgen og kveld hver dag...... vaskar håret annen

hver dag:-)

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Dusjer 2 ganger i uka hvis jeg ikke trener oftere. Hverken huden eller håret mitt blir bra om jeg dusjer for ofte.

Skrevet

Dusjer hver morgen og noen ganger på kvelden i tillegg....er såå deilig å dusje....har ikke helt skjønt det med å bare vaske seg jeg da...tar jo like lang tid syns jeg...

Skrevet

Ja det er iallefall målsettingen, men ikke alltid det blir tid. I helgene når gubben er hjemme, tar jeg meg tid til både hårkur og skrubbing. Jeg elsker å dusje og savner muligheten til å stå lenge, lenge i dusjen om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...