Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Vet det her burdet vært på "Barnet Mitt" men er så lite folk der... Jeg har ei datter på 7, og har kommet i kontakt med en alenefar som har ei datter på samme alder. Jeg har vært så frampå at jeg har invitert de med på hyttetur om to uker. Men så kommer tankene, hva skal vi gjøre der oppe?? Det er masse snø, lite tv og lite plass der... Holder det å labbe avgårde til fots for å grille pølser osv? Har Yatzy og kortstokk, men kan 7åringer det? hjeeelp panikken stiger her Vil jo så gjerne at det skal bli vellykket
alene pappa Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 blir sikkert koselig det. kan jo såfall lære de på 7 noen enkle kortspill da, som vriåtter, idiot osv. yatzy kan de jo oxo spille. så er det jo som du sier mye snø da, kan jo lage snømann, snøhule, ake. går nok bra det. lykke til )
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hei!! Forstår godt at du vil det skal være vellykka. Men det høres ut som dere har et godt utgangspunkt. Har selv en sønn på 7 år og enkle kortspill er veldig morsomt synes han. Og når det i tillegg er mye snø ute..så er det mye unger kan gjøre for å få tida til....har de med seg ski kan jo unger vere ute i mange timer. og får de i tillegg med seg foreldrene på å ake eller noe så er det jo garantert helt i hundre. Sønnen min setter veldig pris på alle slike ting..det å kose seg sammen...vere tilstede å være med ungene og spise pølser ute er jo helt topp! Dette blir nok en helg både de små og de voksne kommer til å glede seg over og ha gode minner. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå