Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 hei alle sammen.. bare lurer på en ting.. er dt vanlig og ta barn med seg på UL?? sambo ønsker og ta med dattra si på UL når jeg skal (om jeg skal den uka hu er her), men vet ikke helt om jeg er helt enig.. huff :-(
perle* Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 ikke sikkert de har samme regler på alle sykehus men. det var ikke lov på sykehuset i kr.sand i hvert fall.
flypapir Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 De anbefaler at man ikke har med barn på ul. Er jo ikke alltid ting er som det skal, og da kan det være greit å være "bare" voksne...
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 På sykehuset i Fredrikstad er det ikke lov å ha med seg barn når man skal til UL.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Å huff nei, ikke gjør det da. Værken for din egen del eller 4 åringen. Hvis han absolutt ønsker at hun skal få se så får dere heler bestille en ul time når dere har sjekket at alt er bra eller som forventet.
mine små alver... Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Jeg hadde ikke barnevakt og måtte ta med min 4 årige datter.Hun syntes det var kjempespennende!!! Jordmor på riksen sa ingen ting til dette.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2008 ja, jeg tenker liksom at jeg på en måte håper at jeg ikke får da hun er her.. har ikke lyst og ha henne med.. syns det er greit at vi begge kan konsentrere oss om barnet i magen på UL.. hun blir ikke og skjønne så mye av det uansett.. men får heller se bildene etterpå :-)
WildPrincess Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Hva med å ta en privat UL etterpå på et sted der dere får med dere en dvd og/ eller bilder? Tror det er bedre enn å ha henne med. Skjønner jo godt at en firåring syntes dette er spennede. Men gled dere først sammen over det første møte med den lille
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2008 takk for tips, har jo litt og prøve og forklare sambo hvorfor jeg ikke vil at hun skal være med.. skal heller undersøke om privat ul slik at vi kan ta d i ettertid i såfall :-)
Trulte76 Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 på sykehuset der jeg skal på UL, så får man ike lov å ta med unger..og kun en person..for at de skal være onsentrerte ogfå gjort undersøkelsen uten mye forstyrrelser.. Og så er det også visst noe skulle være feil med fosteret også, så er det ikke så bra de er med..så her er det ikke lov..
Trulte76 Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 uff ser jeg skrev en del feil her hehe..
ambumamma Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 nå har jeg bare dårlig erfaring med ul så jegville hvertfall ikke ha med et lite barn. For det første er dette deres opplevelse. dere får "se" knøttet for første gang, og hva hvis det skulle være noe galt eller i værste fall dødt. hvordan skal du da reagere med en 4 åring ved siden av? ja det er sikkert spennende men dere får jo bilder som dattera kan se. jeg skjønner godt at ikke du vil hun skal være med:-)
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2008 nei, kanskje jeg bare skal "håpe" det ikke er lov her heller.. hehe :-) men tror egentlig at det blir ul før hun kommer hit.. for.. han er hjemme i min uke 16 og 17, bordte 18 og 19 kommer hjem igjenn uke 20?? pleier dem da og ta Ul i uke 17 eller vente helt til uke 20??
ambumamma Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 alt fra 17 til 20 er vel egentlig normalt. men si det til han hvis ikke du vil. det må han nesten bare respektere. Ellså får du late som du har ringt og spurt og de sa det ikke var lov. Hehe litt slemt men
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. januar 2008 skal ta meg en telefon til legen i morgen ordne timen til 1 svangerskapskontroll :-) i uke 12.. ordne det med legen i uke 12 (om 3 uker) anngående UL.. eller burde jeg selv ringe sykehuset??
ambumamma Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 kommer litt ann på hvor du bor. i oslo lønner det seg å søke selv, men de fleste andre steder holder det at legen søker for deg på første kontroll. hvilkert sykehus hører du til eller ønsker og føde ved da?
Baby-i-magen Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 jeg hadde med meg sønnen min på ul på sykehuse, der sa di inngenting,han blir 6år,og han synntes det var kjempe spennende og se den lille bebin:) han pratet ikke om annet resten av den dagen nei he he:) er nå 21 uker på vei:)
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. januar 2008 ser at der litt forskjellige meninger her da.. hehe.. men jeg står nokk fast på mitt.. men, er d låv og filme med videokamera under UL?? tenkte det hade vært fint og ha, om man ikke kan få ed seg dvd?? kan jo være koselig for henne. hun blir jo uansett og få et bilde (UL bilde) som hun kan henge opp på rommet sitt da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå