Fire småtroll Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Gutten min på 4 år hadde feber og var forkjølet forrige helg, har vært feberfri hele uka, men fremdeles litt snørrete og hoster.. Allmenntilstand, humør og matlyst har gradvis blitt bedre, men hosten sitter igjen. Har et par-tre hostekuler i løpet av natta, og hoster ved anstrengelse og tempraturendringer på dagen. Er det overhodet mulig at det er noe bakterielt så lenge etter at han hadde feber? Bør jeg ringe lege i mårra? Synes han hoster vel mye enda, men det er kanskje bare noe som følger med denne forkjølelesen.. Synes det er skikkelig vanskelig å vite jeg, gidder liksom ikke løpe til lege helt unødig heller, ikke så kult å sitte i kø der sammen med alle de andre influensasyke halve mårradagen, men vil jo gjerne ha gutten min frisk snart.. Andre hoste-barn der ute om dagen, har dere vært hos legen?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jepp, vi hadde alle 3 (utenom far i huset) hoste som varte og varte.... Feber som kom og gikk.... Utrolig plagsomt. Gikk til lege, men det var bare virus. Var visst et slikt dritt virus ute å gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå