Trollmor m/ trolljente Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Tenker bare å bestille noen få plagg som det står at de har på lager, kan jeg forvente å få det innen 1 uke? Har hørt så mye negativt om leveringstiden dems
SusieQ Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg fikk den forige pakken min kjempefort. Under ei uke tror jeg.
høstbarn:) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg fikk pakke fra dem nå i januar, tok vel ca 1 uke.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Om det er på lager så tar det maks en uke. Pleier å ha det før helga om det ble bestilt forrige helg f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå