Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Reiser til spania på onsdag me gutt på 14 mnd. Neon som har tips som er greie å ta med seg? Har noen spørsmål... - Finnes det noen våtservietter eller noe som jeg kan bruke å vaske hendene hans med? (Er i en alder der alt skal i munnen, greit å kunne få vasket hendene uten å måtte ha med vaskeklut når vi er ute på restaurant å ved bassenget) - Hvilke vogn hadde dere tatt med? Den vanlige eller bare en tralle? Han har enda ikke sovet i trallen, så er usikker på hvordan det kommer til å gå.
Fisk med CV Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Kan vel bare bruke vanlige våtservietter? Selv om det ikke anbefales går det vel greit bare for en ferie. Evt. kjøp Antibac-servietter på apoteket. Hadde tatt med vanlig vogn, er koselig å gå ut og spise på kveldene etter at lille har lagt seg kanskje, og det er nok lettere å få han til å sovne i den vognen han er vant til. Ellers får man kjøpt alt av bleier/smokker/våtservietter og slikt på apotekene/supermarkedene i Spania. Dodot i Spania er det samme som pampers i Norge. Dersom han fortsatt spiser grøt kan det være greit å ta med akkurat det da grøten her nede er helt annerledes, de er tilsatt enten med honning eller sjokolade,og smaker vaffelrøre.
Ingen_nick_ledig Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg hadde nok tatt med noen milde våtservietter til å vaske hendene med. Personlig synes jeg at tralle er best til syden-bruk, men det kommer jo litt an på hvordan han er i forhold til soving når han ikke er vant til det. Mest sannsynlig hadde det gått helt greit, forutsatt at det går an å ligge ryggen helt ned. Ta gjerne med mat som han er vant til (spesielt hvis han er kresen), som f.eks pålegg han liker godt, og grøt hvis han spiser det. (Grøten der er helt forferdelig!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå