hr25 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 til alle foreldre.. visst dere har ett barn eller flere som har problemer som dere ikke finner ut av. feks urolighet i kroppen, veldig tilbake trukket, redde for å prøve nye ting,sover/sovet dårlig, har vært urolige som babyer. råder jeg dere til å gå inn å lese på www.kiss-kidd.no. jeg har ett barn på 7 år som fikk denne "diagnosen" for 1 år siden. han går til behandling hos manuelterapaut og har blitt en helt ny unge...jeg trodde at det var noe han hadde som baby og ikke kunne gjøres noe med når han var blitt så stor. men tvert imot. han er mye bedre og jeg kjenner mange som går til behandling for dette å får "nye" unger etterpå.... går til manuelterapaut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå