*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Spurte i bhg til Lucas om å ha en vogn der fast og der var greit sa de. Jeg er jo ganske så høygravid nå, så det er kjekt å slippe å styre ut og inn i bilen med vogn hele tiden. Går jo en del også når det er bra vær, og da tar jeg bare en annen vogn dit og triller tom vogn hjem:) Jeg lurer på hvordan dere gjør det med vognpose? Tar dere den hjem hver gang eller har dere en fast der? Nå går han bare 50% så det er jo enkelte dager han trenger den å sove i ute når han er hjemme.
LegallyBlond Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Vi har fast sovevogn i barnehagen, og har også en voksipose der som vi har lånt av min tante. Tar den bare hjem og vasker den av og til. Du kan jo kanskje få tak i en ok pose på salg eller fint brukt til en rimelig pris?
Piraka Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Vi har en egen vognpose til vogna i barnehagen.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Vi har fast vogn i bhg og vognposen like så. Hjemme bruker han dyne eller pledd om han sover ute, men det er sjeldent at han gjør.
Sololight Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Har både vogn og pose stående i barnehagen. Om han sover i vognen hjemme bruker vi lammeskinn og dyne/ullteppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå