Gå til innhold

Follo-treff fredag 1. februar på Kolbotn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lager et nytt innlegg for vårt treff på kafeen på Kolben kl 11.00 fredag 1. februar, da det andre innlegget forsvant så langt ned.

Så langt så kommer Maud, Tebekaa og coscos. Hadde vært hyggelig om flere vil og har anledning til å bli med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært hyggelig å møtt dere alle sammen, men jeg tror rett og slett spranget mellom barna blir såpass stort at jeg blir løpende rundt for å passe på lille lynet mitt, mens dere andre får sitte i ro og mak og snakke:-)

Er ikke så veldig stas å ha henne med på kafe lenger, men blir mest stress!

Skrevet

Hei Attpåklatten!

Hvor bor du hen, og hvor gammel er datteren din? Lille M er snart 9 måneder, så kafe kan være slitsomt med han også, men går greit for en liten stund (håper jeg...).

Skrevet

Jeg gleder meg også!

Kanskje vi neste gang kan: enten møte hjemme hos en av oss, eller møtes på åpen barnehage?

Da kan jo utålmodige små lyn få klatre og løpe så mye de vil.

På Langhus er det åpen barnehage nesten hver dag, tror jeg. Sikkert på Kolbotn også. Vi kan jo snakke mer om det når vi treffes på fredag:-)

Skrevet

OI OI OI!!! Nå har jeg fallt ut igjen!!! Jeg vil gjerne møte dere:) Om det ikke er for sent. Er det kun èn cafè der?

Hilsen

Skrevet

Bor i Moss og har ei på 22 mnd:-)

Har prøvd meg på kafetur noen få ganger i det siste og det ender alltid med at hun stikker av og jeg må løpe etter:-) Skikkelig pes altså!

Men, dere får kose dere, dere som har små som fremdeles ligger rolig i vognene sine:-) Plutselig en dag er det dere som må løpe rundt:-)

Treff ute i det fri er nok mere vår ting for tiden:-)

Skrevet

For dere som ikke er kjent:

Kolben ligger rett ved togstasjonsbygget, men på andre siden av toglinja. Kolben er det nye kulturhuset på Kolbotn, og det er en kafe rett innenfor hovedinngangen. Mye fin løpe- krabbe- og klatreplass såvidt jeg husker. Uten for mange farer for små oppdagere.Og veldig god kaffe;-)

Ses i morgen:-)

Skrevet

Så denne tråden for sent :-( blir gjerne med på treff neste gang!

Skrevet

hvis du løper så rekker du det :-) sånne treff har en tendens til å vare ei stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...