Gjest MyIian Skrevet 28. januar 2008 #51 Skrevet 28. januar 2008 Jepp. Det syns jeg absolutt. Står opp og gleder meg til å se meg selv i speilet.. Haha:p Neida, men jeg syns jeg er ganske pen. Pene øyne i alle fall.
*Rutletutt* Skrevet 28. januar 2008 #54 Skrevet 28. januar 2008 Twintipp - visst er du pen! Sprengte polvotter er i så fall pene de da;o)
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 28. januar 2008 #55 Skrevet 28. januar 2008 nei det er jeg ikke, men mannen min syns. hehe...!! Lurer på hva han ser som ikke jeg ser. tihi
lykketrollet:) Skrevet 28. januar 2008 #56 Skrevet 28. januar 2008 Ja, jeg synes vel det. Ihvertfall når jeg ikke har denne lille dobbelthaka som har sneket seg på de siste 2-3 månedene...... Har en 6 - 7 kg som bør av for å føle meg VELDIG bra.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #57 Skrevet 28. januar 2008 Av og til. Kommer litt an på hva jeg gjør ut av meg selv og dagsform. Har fått høre en god del ganger i mitt liv fra andre at jeg er pen, men klarer ikke alltid å se det selv nei... På langt nær. Synes mest jeg ser ganske vanlig ut, verken eller rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå