Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Har ingen erfaring med digital graviditets test, noen som kan infomere meg litt?!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Egentlig av den enkle grunn at man slipper å tolke testen. Ingen streker som må tydes til svakt positiv, positiv eller negativ. Digital test viser kun "Gravid" eller "Ikke gravid" I klartekst )
miobell Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 jeg har kun brukt CB digital test. Årsaken er at den gir klart svar i form av teskt på skjermen "GRAVID" eller "IKKE GRAVID" og en slipper å sitte og tolke streker ;-) Den er altså enkel, sikker og bra! Er 6+0 nå. Tok en cb digital for 2uker siden. Der stod GRAVID. hehe.. likevel har jeg tatt to til slike digital tester etter dette bare for sikkerhets skyld.. hehe... for å få gladnyheten konstatert ;-)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Takk for svar! Hvormye koster dette og hvor kan det kjøpes?
tigergutt<3 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 billigs finner du de hvis du bestiller over nett www.billigtesten.no Ellers så har vel de fleste apotek de inne. Men hender du må spørre etter dem. Ikke alltid de henger sammen med de andre. De er en del dyrere enn de vanlige men vel verdt det for å unngå frustrasjon for å ikke få sikkert svar.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Koster 129kr her. Det er Clear Blue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå