Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Da var jeg hjemme igjen etter en kjempekoselig helg på Hemsedal! Som alle tidligere år så var det jo en eneste lang fest hele helga, ikke bare bare når man er så til de grader ute av "trening" hehe Camilla har også vært kjempesnill med pappa hele helgen. Det gikk nok mye bedre enn han hadde forventet selv, så pappaselvtillitten har fått seg en aldri så liten boost ;-) Foruten festing så har jeg sovet leeenge hver morgen og bare kost meg masse med kjempegode venner og kollegaer. Masse nye fjes siden jeg gikk ut i permisjon men bare hyggelige folk hele gjengen :-) Håper alle har hatt en super helg!! Klem
Millapril Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Så herlig å få en slik helg bare for deg, det er velfortjent! Og så deilig at det har gått så bra hjemme. Da er det ekstra lett å nyyyte! Høres ut som du har hatt det morsomt!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hei. Så flott at det gikk så bra. Det gir jo mersmak og viser at det kanskje blir lettere å begynne å jobbe igjen når de koser seg sånn med pappan.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Så bra at helgen var vellykket, både for mamma på tur og de to hjemme :-) Det har sikkert vært godt for dere alle sammen :-)
smurfen :o) Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Så kjekt at helgen din har vært bra! Og at alt gikk bra hjemme også. Hørtes utrolig deilig ut med en slik helg alene. Det hørtes spesielt deilig ut å sove lenge på morgenen, savner virkelig det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå