Gå til innhold

Vi som ikke er kommet så langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleda meg skikkelig til 2.trimester (mest pga den kjente milepælen, da), men de som er aktive her er jo mest de som er i uke 18 og oppover. Selv er jeg "bare" i uke 13, bare vært på én legekontroll, så verken jordmor eller ultralyd enda... Har liksom ikke så mye å bidra med føler jeg. Er det flere som føler det sånn? Hvordan går det med dere som ikke er kommet så veldig langt enda?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)jeg føler med deg.går litt treigt.starter på uke 15 i morra.bare går og venter på den ultralyden.litt nervøs for det.

Skrevet

jeg også. synes det går tregt, men det går bare raskere og raskere. er i uke 15 i dag så snart er det UL.

ellers så føler jeg meg ikke på topp.. har masse hodepine og blir veldig lett trøtt.. men tror det kan ha noe med synet mitt så jeg har bestilt time hos øyelege. håper det blir bedre da=)

Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Jeg var deg for noen uker siden. Nå har jeg jo kommer så langt til å være 18+4 og i morgen er vår ultralyd. Skjønte ingen ting og spurte om alt når jeg var 12-13 uker på vei. Men man lærer fort ;)

Så snart er det nok noen andre som føler seg slik som dere gjør nå :)

Skrevet

Fikk ikke ultralyd før jeg var i uke 21 jeg :( Dumme sykehuset hadde sendt den lappen man får ang tid og sted på ultralyd til feil adr!!

Skrevet

Da er vi to c",).. synes det går forferdelig tregt.. Vil helst være minst 18 uker på vei og ha ul i morgen.. (er kun i 13 uke selv)

Men synes det er kjekt å være her inne lell, se hva andre opplever, hva jeg kanskje kan ha i vente.. Ja.. så det gjør meg ikek noe sånn sett at de som er mest aktive her inne er lengre på vei.

Jeg har det ganske så bra. Kvalmen og den verste trettheten har gitt seg, nå venter jeg bare på magen og noen spark (selv om det er jo VELDIG tidlig enda da.. hehe)

Enn du da? Har du det godt med bebisen i magen?

Skrevet

Jeg har det strålendene! Formen er mye bedre og nå føler jeg bare at det går oppover! Men tregt da.. Er 12+3 i dag, og har ul når jeg er 18+4.. Men jeg nyyter å være gravid! Nå går jeg bare og venter på magen :)

Skrevet

Jeg er 13+3 og synes nå at det går tregt...gleder meg masse til ultralyden, for å se at alt står bra til og håper vi kan se kjønn. Jeg er sykemeldt 100 %, men regner med å begynne litt forsiktig i jobb igjen til uka. Jeg er bare så sliten, hvis jeg ikke får slappet av. Så da blir jeg kvalm og lei meg:( Sliter med vondt i hodet også:

Men det jeg også gleder meg til å få mage også! har bare sånn udefinert fett nå, og er lei av alt folk kikker og ikke tørr og spørre:)

Så det var litt om meg, som venter på bedre tider:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...