Gå til innhold

Tras eller noe som plager han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann på 5,5 mnd har plutselig blitt helt umulig når han skal sove.

Han legger seg for kvelden og sovner greit men våkner igjen etter ca 30 min og hyler. Han hyler helt til vi tar han opp og da slutter han. Natt til igår sov han kanjse tre fire timer tilsammen og nå virker det som vi får samme natt i natt.

Prøver å tenke om det er noe som plager han, og det eneste jeg kommer på er tennner, men syns det er rart at han da roer seg når vi løfter han opp. Han sovner og så våkner han fort igjen og hyler som besatt.

Tror dere det er noe som plager han eller driver han bare å trasser. Blir så bekymret her også.

Noen som har noen råd til oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm,kan godt være tenner eller at han har øreverk.Når man legges ned,øker trukket både til ører og tenner...Du kan prøve å heve hodeenden i sengen hans med feks 4 pocketbøker under hver fot.for som du sier,han blir stille når dere tar han opp...

Skrevet

Prøv oså å trykk på den lille "tappen" på øret,og se om han skriker eller får noen reaksjon...

Skrevet

syns det høres ut som en helt vanlig liten bebbis jeg. de vil jo gjerne ha nærkontakt og være inntill mamman eller pappan sin (",)

Skrevet

Takk for svar, skal prøve det:)

Skrevet

Men hva gjør man, kan jo ikke ha det sånn

Skrevet

En på 5 mnd trasser ikke bare så det er sagt. Men det kan være tenner, ørene osv, umulig å vite helt sikkert....prøv å hev hodeenden på sengen, det skal hjelpe både for tennervondt og ørevondt. Han er jo liten enda, så trøst og kos kan han ikke få nok av. ;o)

Skrevet

Får han grøt like før sengetid? Min yngste fikk voldsomt mye luft i magen av det, så han spiser skiver til kvelds i stedet. Men han er jo 1 år da...

Skrevet

Ikke sant, når jeg leser det dere skriver så er jeg enig. Han er jo bare liten ennå, så merkelig at han vet hva trass er. Får helt vondt inni meg når jeg hører han hyler sånn plutselig.

Vi hevet sengen litt nå og virket som har roet seg nå når jeg la han i, så vi får se hvor lenge det varer denne gangen.

Skrevet

så små barn gråter aldri av trass! det er nok noe som plager han... enten vondt noe sted eller redd e.l...

lykke til!

Skrevet

Nå sov han faktisk 1,5 time i strekk før han våknet, og var ikke så vannskleig å få roet han igjen, så kanjse det er en forbedring på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...