LabbogLine Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Noen som har prøvd akupunktur for å stabilisere syklus? jeg har funnet ut at syklusene mine varierer alt fra 24-32 dager... skulle gjerne fått en mer jevn syklus... noen med tips?
Juicy med spirer! Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Har hørt en solskinnhistorie om akuratt dette der vedkommende har blitt gravid Jeg har tenkt å prøve fotsoneterapi, må bare få "fingeren ut" ) Har ei jeg kjenner som kanskje kan hjelpe meg, så satser på å fortelle henne alt i håp om at hun får syklusen min under kontroll
LINDA*** Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hvor mye koster sånt a? Og når skal man gjøre det?
Juicy med spirer! Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Nei du det har iallefall ikke jeg peiling på! Men skal ringe i morgen, så kan jo svare deg da!
LINDA*** Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Ok., Visste ikke at man kunne gjøre det for å stabilisere syklusen. Men har hørt om de som blir gravide på akupunktur. Får vente til i morgen da, for å høre hva hun sier for noe på "akupunkturkontoret"
zanzibar Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Hei, Det koster 500 første gangen og deretter 350 pr gang. Ihvertfall der jeg går, men tror det er ganske vanlig pris. Har veldig tro på dette med akkupunktur og har hørt mye bra. Selv har jeg bare gått et par ganger og har ikke blitt gravid enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå