Pampers123 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg bruker consealer og id pudder, mascara og eyeliner.. Og litt solpudder
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 ja det er et must. Jeg bruker foudation og litt løspudder over, rouge, litt naturlig øyenskygge til hverdags. farger til øyenbrynene, mascara og en veldig naturlig beige leppestift. Til fest eller dager jeg føler for det har jeg sotete øyne, i alt fra brune til svarte toner.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Solpudder, øyenskygge (bare helt lys) eye liner, mascara Går aldri uten eyeliner og mascara....iallefall ikke ut døren.
Arb.ledig husmor Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Nei, det gjør eg ikkje... Skal eg no, tar eg på mascara, men det er det...
Mikkemafian Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Er så vakker uten, at det ikke er nødvendig.... Men seriøst, så har jeg aldri gjort det. Begynner ikke nå når jeg er hjemme heller...
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Bruker alltid lipgloss og maskara, selv når jeg går hjemme...fundation og øyenskygge pluss eyeliner hvis jeg skal noe mer enn på "butikken"...
ape Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 JAA! Mascara, id pudder og litt solpudder ...Det er minimum.
Nyseryllikberta Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Ja. Mineralfoundation, mascara, leppestift/gloss. Øyenbrynsfarge og rouge eller solpudder. Ikke øyenskygge til hverdags, men hvis jeg skal ut på noe spesielt.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Foundation, solpudder, mascara, eye liner, øyenskygge og lip gloss... Bruker hver dag...
mamma >to gull Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 ja,stort sett hver dag. Bruker pudder-foundation,øyenskygge,eyeliner,mascara og litt solpudder;)
Alba44 Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 Så lenge jeg skal utenfor husets 4 vegger, så sminker jeg meg litt ja. Maskara, foundation og litt øyenskygge.
fox`y Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 næi ikke vist jeg bare skal være inne næi,da syns jeg d er godt å gå uten sminke.men vist jeg skal ute blant andre folk da gjør jeg d hehe. bruker maskara,eyeliner,øyenskygge og litt foundation:)
Jenny-penny Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 JA!! Alltid mascara. På jobb: ID pudder, mascara, solpudder og lipgloss. Noen ganger eyeliner og øyeskygge. Bruker ikke pudder om sommeren da, bare det bleke-halv året.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 Nei, så langt fra hver dag. Men av og til litt mascara og eyeliner.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. januar 2008 #18 Skrevet 27. januar 2008 Før jeg fikk barn var jeg veldig avhengig av sminke. Kunne ikke en gang hente posten uten å være fullsminket. Da brukte jeg fundation, våt eyeliner, tre forskjellige øyenskygger, mascara, øyenbrynsfarge osv... Nå bruker jeg mascara hjemme og fundation rouge og mascara når jeg skal hverdagslige ting. Er veldig glad i å pynte meg så hvis jeg skal ut med noen venninder eller med kjæresten bruker jeg laaang tid og har masse sminke:-) Sminker meg ganske naturlig da i forhold til alt jeg bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå