Gå til innhold

Bruker dere sminke hver dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere i såfall da?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker consealer og id pudder, mascara og eyeliner.. Og litt solpudder :)

 

Skrevet

ja det er et must. Jeg bruker foudation og litt løspudder over, rouge, litt naturlig øyenskygge til hverdags. farger til øyenbrynene, mascara og en veldig naturlig beige leppestift.

 

Til fest eller dager jeg føler for det har jeg sotete øyne, i alt fra brune til svarte toner.

Skrevet

Solpudder, øyenskygge (bare helt lys) eye liner, mascara

 

Går aldri uten eyeliner og mascara....iallefall ikke ut døren.

Skrevet

Nei, det gjør eg ikkje... Skal eg no, tar eg på mascara, men det er det...

Skrevet

Er så vakker uten, at det ikke er nødvendig.... Men seriøst, så har jeg aldri gjort det. Begynner ikke nå når jeg er hjemme heller...

Skrevet

Bruker alltid lipgloss og maskara, selv når jeg går hjemme...fundation og øyenskygge pluss eyeliner hvis jeg skal noe mer enn på "butikken"...

Skrevet

JAA! Mascara, id pudder og litt solpudder ...Det er minimum.

Skrevet

Ja.

 

Mineralfoundation, mascara, leppestift/gloss.

Øyenbrynsfarge og rouge eller solpudder.

Ikke øyenskygge til hverdags, men hvis jeg skal ut på noe spesielt.

Skrevet

Foundation, solpudder, mascara, eye liner, øyenskygge og lip gloss...

Bruker hver dag...

Skrevet

ja,stort sett hver dag.

Bruker pudder-foundation,øyenskygge,eyeliner,mascara og litt solpudder;)

Skrevet

Så lenge jeg skal utenfor husets 4 vegger, så sminker jeg meg litt ja.

Maskara, foundation og litt øyenskygge.

Skrevet

næi ikke vist jeg bare skal være inne næi,da syns jeg d er godt å gå uten sminke.men vist jeg skal ute blant andre folk da gjør jeg d hehe. bruker maskara,eyeliner,øyenskygge og litt foundation:)

Skrevet

JA!! Alltid mascara. På jobb: ID pudder, mascara, solpudder og lipgloss. Noen ganger eyeliner og øyeskygge.

 

Bruker ikke pudder om sommeren da, bare det bleke-halv året.

Skrevet

Nei, så langt fra hver dag. Men av og til litt mascara og eyeliner.

Skrevet

Før jeg fikk barn var jeg veldig avhengig av sminke.

Kunne ikke en gang hente posten uten å være fullsminket.

Da brukte jeg fundation, våt eyeliner, tre forskjellige øyenskygger, mascara, øyenbrynsfarge osv...

 

Nå bruker jeg mascara hjemme og fundation rouge og mascara når jeg skal hverdagslige ting.

Er veldig glad i å pynte meg så hvis jeg skal ut med noen venninder eller med kjæresten bruker jeg laaang tid og har masse sminke:-)

Sminker meg ganske naturlig da i forhold til alt jeg bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...