Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Nå tror ikke jeg at noen _blir_ homofile. Jeg tror at det er noe man _er_ från børjan. Og hvis et av mine barn kommer hjem med kjæreste av samme kjønn, så skal h*n tas imot like hjertelig som en hvilken som helst annen kjæreste. Men nåde den som sårer et av mine barn, homofil eller ikke!
Tommage♀♂ Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Det hadde jeg ikke brydd meg om. Elsker barna mine uansett legning. Kommer veldig an på hvordan jeg får vite det også tror jeg. Om jeg på forhånd mistenker det og spør eller h*n forteller meg det hadde jeg ikke blitt så overrasket, men om det kommer som lyn fra blå himmel vil jeg nok trenger et øyeblikk på å summe meg. Men jeg ønsker barna mine lykke, og da er det samme hvor(dan) de finner den!
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Må man ragere på det? Samme for meg om mine barn er hetero, bi, eller homo,så lenge de er lykkelige
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Nei det vil jeg ikke reagere på. Men om alle 3 gutta (gutt nr 3 i magen da) kommer hjem å er homo... Da vil jeg kanskje gråte en skvett over å aldri få bli farmor
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Det går da fint an å bli farmor selvom man har 3 homofile sønner. Forøvrig hadde jeg ikke reagert, men det er faktisk lov å si at man kanskje ser noen drømmer gå ad dundas!
danieI Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 i så fall håper jeg hun finner seg ett dugelig kvinnfolk
Cat.68 Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Nå er det jo helt umulig vil jeg tru å vite det før man står der. Men med tanke på min egen hodning til homofili, så vil det ikke by på noen problemer what so ever!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 Reagerer vel på samme måten som om han\hun sier hun foretrekker Toyota fremfor Opel? Hvordan det?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Hvis noen av barna mine forteller meg at de er homofile, kommer jeg nok til å si. Javel. Takk for at du forteller meg det, men hvorfor føler du at det er noe jeg må fortelles... For jeg bryr meg helt ærlig ikke om hvilket kjønn den de elsker har, så lenge vedkommende behandler barnet mitt pent, og h*n har det bra og er lykkelig. Jeg har ingenting med å mene eller kreve noe utover det.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 Jeg sier: "Så bra at du har funet deg selv. Jeg er lykkelig så lenge du er lykkelig" mens jeg tenker: "faen i fittehelvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 Bare han er ren i ørene og spiser frokosten, selv når han blir stor nok til å flytte hjemmefra er alt annet samma for meg...
mamma til twins Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 Nei, det ville jeg ikke tenkt to ganger over engang. Vi mangler en homo i slekta, så det ville være en ære å sette familiens første homofile til verden. Og han skal hete Sigurd.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 Hadde tuppet dem i ræva rett ut og gjort dem arveløse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå