Gå til innhold

Det går så fort!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ikke så lenge igjen nå, tiden flyr! Har tatt ting litt med ro, nesten ikke kjøpt en ting. Men nå er det jo under 100 dager igjen! Gleder meg! :) Har termin 29.april, og tenker jeg har gooood tid. Skulle ha gjort så mye, plutselig så er det februar.

 

Er førstegangs, har noen tips om hva som er lurt å ordne først? Har ordnet seng, nesten bestemt meg for vogn og har litt klær. Mer enn det har jeg ikke. Er stadig ute og ser i butikkene, men får ikke bestemt for hva jeg skal kjøpe av stellebord, bilstol, osv. Er jeg seint ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det omtrent på samme måten som deg... Vi har ikke kjøpt noen av de store tingene enda, men har endel arvet og har kjøpt litt klær. Vogna gjenstår å kjøpe, bilstol, reiseseng og ekstavogn, senga og vogga er ikke i hus enda, men de arver vi og stelleplass er heller ikke kommet på plass.

 

Her er termindatoen 11.april så du er ikke senere enn meg. ;) Kjenner selv at jeg begynner å ville ha ting på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke begynt å stresse enda hvis jeg var deg. Har selv termin 14. aprik, og jeg har ikke kjøpt så mye som en body. Vi tenker at i begynnelsen av februar kan det være greit å ut å bestille ting, noe har jo så mye som en mnd. leveringstid. Men føler at det er noe vis skal kose oss med, ta gradvis og "bygge rede". Dessuten kan det jo være greit å fordele innkjøpene på flere lønninger.

 

Men ja, det går fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...