Gå til innhold

Det gjør jeg IKKE igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om dem som har lagt dagens skjorte sammen med babyen i senga, slik at babyen kjenner "mammalukt". Prøvde dette i kveld, da han ikke ville roe seg. Og rolig ble han. Men etterhvert hørte jeg hysteriske klynk fra rommet, sprang inn til han og der ligger han med skjorta over hodet og lager noen fæle lyder! Huff......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, hva med at du bruker en litt stor skjorte og festen den litt som et laken da?

Skrevet

Ja, det var jo og en idé, tenkte jeg ikke på, hehe :) rulla den sammen og la den rundt hodet hans jeg, men får prøve litt større skjorte en annen gang. Nå har han endelig roa seg uten noe.

HI

Skrevet

Dette prøvde jeg også, men jeg brettet den sammen og la den under henne, slik som de la gulpekluter i kurven hennes på sykehuset, og det gikk helt fint. :)

Skrevet

Min mann skulle legge i går og alt han kom på som var mammalukt på var en bh... Det så litt komisk ut med en kopp på hver side av halsen. Men tok den bort før han fikk viklet seg inn i den...

Skrevet

Jeg tredde t-skjorta mi utpå et lite sammenbretta pledd. Da får han bittelittegranne pute også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...