Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Har en liten som syns det var veldig godt......!!!! Fant ikke ut noe på nettet.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Litt spesielle matvaner kanskje? hehe... Tror ikke det er farlig, men for mye av det kan umulig være bra, tror h*n kan bli løs i magen av det. Inneholder ihvertfall parafin og stearin.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Tror ikke du bør ha det på menyen for ofte.. Beklager, klarte ikke å la være, men måtte fnise litt for meg selv... Vet ikke om det er farlig, jeg.. Men ser helt klart hva vi har i vente når lillemor blir litt større. Alltid greit å huske på sånt...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hehe ja har nok mye i vente ja, han er matvrak, så alt som kan spises glir ned;) Fyrstikker liker han også å spise på.......ikke alltid vi kommer på å legge de vekk. HI
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Ja, det var litt av ett måltid...hehehe...Unnskyld..men jeg kunne ikke la være å le litt.... Jeg spiste selv telys når jeg var lita....og jeg lever fremdeles.... Men, jeg ville nok ikke hatt den på menyen, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå