Gå til innhold

Farlig å spise telys?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten som syns det var veldig godt......!!!! Fant ikke ut noe på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt spesielle matvaner kanskje? hehe...

Tror ikke det er farlig, men for mye av det kan umulig være bra, tror h*n kan bli løs i magen av det. Inneholder ihvertfall parafin og stearin.

Skrevet

Tror ikke du bør ha det på menyen for ofte.. Beklager, klarte ikke å la være, men måtte fnise litt for meg selv... Vet ikke om det er farlig, jeg.. Men ser helt klart hva vi har i vente når lillemor blir litt større. Alltid greit å huske på sånt...

Skrevet

Hehe ja har nok mye i vente ja, han er matvrak, så alt som kan spises glir ned;) Fyrstikker liker han også å spise på.......ikke alltid vi kommer på å legge de vekk.

 

 

HI

Skrevet

Ja, det var litt av ett måltid...hehehe...Unnskyld..men jeg kunne ikke la være å le litt.... Jeg spiste selv telys når jeg var lita....og jeg lever fremdeles.... Men, jeg ville nok ikke hatt den på menyen, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...