♥ McQueen♥ Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Ser at de har tilbud på barnasHus på Britax ToWay Elite. Noen som har erfaringer med dette eller har andre typer de vil anbefale? Evt hvor mye koster det?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Heisann! Har ikke noen erfaring med Britax-setet, men vil gjerne få anbefale Akta Graco Cosmic Comfort som kan brukes både bakover- og framovervendt og fram til barnet er en 4-5 år. Det har veldig god hodestøtte sideveis, og det synes jeg ikke det er så mange andre bilseter som har etter hva jeg har sett iallfall... Vi er iallfall veldig fornøyde med setet! Kjøpte det på tilbud til 2500 tror jeg det var... Koster 3000 kr til vanlig...
Alba44 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Vi har nettopp kjøpt og byttet til BeSafe izi combi. Virker veldig bra.
<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 ja jeg vil også anbefale deg akta graco cosmic comfort.vi har nettopp kjøpt det setet og er kjempeførnøyde.det som vi syntes var så bra med det setet er at det er så god hodestøtte for det syntes ikke vi der va på det setet til hts besafe combi som vi vurderte og kjøpe også sitter det som støpt i bilen og ikke vanskelig og montere pluss det kan brukes begge veier..derfor ble det ett veldig lett valg for oss hvilket bilsete som passet oss best :-) lykke til i jakten på bilsete!!!
EnMamma Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Britax Two Way Elite er et flott setet, i tillegg er det enkelt å flytte fra bil til bil. Barnet kan sitte bakovervendt i det setet til ca. 25 kg, eller at barnet blir for langt. Det går fra 9-25 kg. Det kan brukes begge veier, men det står tilogmed i bruksanvisningen at de anbefaler bakovervendt. Det koster 1890,- på tilbud nå. Vi har dette setet hos besteforeldrene til vår gutt på 2,5 år. Godt fornøyd, står helt bomfast. Uansett hva dere velger er det viktig at dere prøver setet i bilen først, det er viktig at barnesetet passer i bilen deres. En dum ting med Akta Graco Cosmic er at det kun kan stå bakovervendt i baksetet til 18 kg, etter dette må det stå bakovervendt i forsetet. Ellers så vil jeg tipse deg om: Britax Secura Britax Multitech Akta Graco Duologic Maxi Cosi Mobi http://sikringavbarnibil.blogspot.com/ Lykke til med handelen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå