Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Jeg må bare skryte litt av kjæresten min - han er så engasjert! Særlig etter at han fikk "Verdens Beste Pappa - Hakkespettbok for Småbarnsforeldre" i gave hos meg. Vil dere at han skal være forberedt, er dette boka over alle bøker. Han har lest den minst en gang, og ofte kommer han med kommentarer som viser at han virkelig har fått med seg ting. I boka står det alt om mor under graviditeten og ting som skjer etter fødselen. Hva som er vanlig å tenke og lure på osv. Et par ganger har jeg blitt kvalm etter sex, og han synes det var helt greit fordi han har lest at det kan skje. Boka er full av informasjon samtidig som den er morsom å lese for den kommende pappa. Anbefales virkelig
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Helt enig, den åpnet øynene til mannen min også :-)
Lille Luna Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Her og! Kjæresten min fikk den boka av meg rett etter at vi ble gravide:-) Han leste den på ei helg... Og til jul kjøpte jeg den andre boken Per Asbjørn Risnes jr. har skrevet, "Pappa kan alt" til kjæresten min. Den var også en hit!:-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 hvor kjøper dere den? Føler at den trenger jeg ...hehe
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg bestilte hos haugenbok.no, de sender gratis alt over 198, og boka kosta 199 Raskt gikk det også, bestilte på søndag, boka var i postkassen tirsdag.
Deidei Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Sambo fikk også denne boka av meg etter at jeg testet positivt.. Ville liksom at han skulle få et innblikk i hva som egentlig skjedde med kroppen min.. Han leste flittig og fikk god forståelse.. men han ble litt skremt da, for hva jeg skal gå igjennom... Han har ingen barn fra før.. Men boka er virkelig å anbefale....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Da har jeg bestilt den på haugenbok.no:)
beibi08+09 Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Kjæresten min fikk den til jul, og han syns at den var både informativ og underholdene. han mener at alle rådene som står der skal bli følgt slavisk, noe jeg ikke er helt enig i, men hyggelig at han er så engasjert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå