Hæppi Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er så heldig å ha planlagt keisersnitt på St.Olavs i Trondheim i morgen tidlig. Er det andre som skal få utført sine planlagte snitt i morgen, eller i løpet av uken? (Tenker ikke da på Trondheim spesielt) :-) Jeg er så spent nå, og nervøs. Men mest gleder jeg meg veldig masse :-)
trønderpia 35 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Åhh, skulle ønske det var meg. Skal ha ks mandag 4 feb på St.Olav, men vet ikke helt om jeg klarer å gå så lenge. Venter tvillinger og hverdagen er mildt sagt et slit uten like. Håper de kan vurdere meg og ta meg i løpet av uka i stedet. Men, uansett hvordan det blir så får no du ha lykke til Hører du til øst eller vest da?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 ønsker deg lykke til imorgen,du er i trygge hender og det går helt sikkert veldig bra.
Hæppi Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Takker for lykkeønskninger, det er koselig :-). Jeg hører til føde vest, hva med deg trønderpia? Det er ikke så lenge til 4.feb, men jeg forstår om du er sliten og lei og ikke har det noe særlig nå. Å gå tvillinggravid kan nok være mer krevende ja, enn å "kun" ha ett barn i magen. Hører du til øst eller vest?
Junipia Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Tenker du er spent på morgendagen! :-) Jeg skal også ta ks, men på Sykehuset Levanger, ons el tors denne uka :-). Skal på UL på tirsadg for å se at babye ikke har snudd på seg. Han har ligget med hodet ned helt til ml uke 36-37, da la han seg helt på tværs! Fikk derfor beskjed nå torsdag før helga, at de ville ta ks. Mange tanker som kværner rundt i hodet nå, så skjønner at du er hyper nå . Jeg har ikke termin før 10 febr. I og med at lillen kommer tidligere enn antatt, så blir d tur til Tr.heim i morgen for å kjøpe voksipose;-). Ønsker deg masse lykke til!! Tenk,- nå er det bare TIMER til du har den lille hos deg!
Wicked witch Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Hei. Jeg skal ha ks på tirsdag, så er bare en dag etter deg. I dag har redebygger instinktet tatt overhånd. Vaska soverommet fra gulv til tak+ vaska dyner, puter, trekk til overmadrass og gardiner. Nå vurderer jeg å bake. Pussig, har ikke orka å gjøre noe de siste ukene. Hehe. Er nok litt spent ja. Lykke til i morgen da.
trønderpia 35 Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Føde vest hær også. Nei det er ikke lenge til egentlig. Men, klarer knapt å gå pga bekken og hovne føtter. Kolikk smerter i maven, sover lite og for ikke å snakke om puste besvær. Nei, skal ikke klage mer, får ta en dag av gangen så er den store dagen hær snart Men, kommer det inn ei med tvillinger så kan det være meg.. Lykke til
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Jeg skal ha planlagt keisersnitt på tirsdag. Ikke mitt førstevalg, men legen mente det var mest forsvarlig... jeg gruer meg noe forferdelig, men babyen må ut, så da har jeg ikke så mye valg!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Lykke til med keisersnitt damer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå