Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Begynner å bli bekymra her nå. Han har nesten slutta å spise. Blir bare noen få skjeer grøt til frokost, litt yoghurt kanskje, en halv til en skive til lunsj, muligens litt frukt og et par skjeer grøt til kvelds og kanskje litt mer yoghurt. Middag er plutselig helt æsj? Dette startet da han var syk for tre uker siden. Hjelp!!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Det går seg nok til. Sønnen min er også veldig småspist en lang periode etter sykdom- Ville nok ventet en stund til. Så lenge han får i seg nok drikke og virker fin i formen, så ville jeg avventet det litt. Mengden går som regel opp og ned.
Hyacinth Bucket Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Ja, men han vokser alikevel greit, så foreløpig er jeg ikke bekymret. Ca samme spisemønster som din.
selma07 og engel Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Ja, men går veldig opp og ned! Prøv å gi samme middag som dere spiser, det går ned på høykant her! Vi har gitt snuppa druer også, og det er favoritten, det og svenske kjøttboller:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå