1stor1liten =) Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 hadde henne hjemme på fredag, hun har ikke hatt noe feber bare vært litt slapp.springe rundt som vanlig nå
Synn(d)e Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Høres ut som hun har bra allmenntilstand, jeg hadde sendt henne i bhg
It's all about me Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Skulle jeg holdt lillegutt hjemme hver gang han hadde litt rennende nese og hoste hadde han nesten aldri vært i barnehagen tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå