ღhælgelainnღ Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Noen her inne som kan anbefale to ting til meg. Det ene er en god eyeliner eller kajal (tror det er det samme :-) ) som er lett å påføre. Det andre er at jeg har begynt å bli så tørr i huden rett under øynene, så jeg vurderer å kjøpe meg en egen øyekrem. Har dere noen gode merker å anbefale?
mamma >to gull Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg bruker Christian Dior eyeliner (våt),har den oppe øyelokket.veldig fornøyd med den;) Skal du ha det nede ville jeg kjøpt en tørr kajal. Ang.øyekrem så har jeg ingen anbefalinger.
møkkamannensfrua Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 mary kay sine øyekrem er gode.. også bruker jeg clinique sin eyeliner..
Nyseryllikberta Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 clinique all about eyes øyekrem er god. God kajal f.eks Elisabeth Arden, powder eye pencil tror jeg den heter.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Hvor skal du bruke eyelineren din HI?
Skravlemamman Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har artliner fra Lancome. Kunne aldri tenkt meg noe annet:-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Jeg bruker Dior sin tørr eyeliner, sitter som støpt og gnis ikke ut lett... Øyekrem kan jeg også anbefale Dior sin.. Få hjelp på en parfymeri, så finner de den riktige til deg..
silhah og emilie Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 bruker dior sin vannfaste kajal:) (tørr eyeliner) den er kjempe god:)
kristin2 Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Nyeste øyekremen fra Matis. Den er bare utrolig bra. Angående Eye liner så hadde ID Makeup et kjempefint sett her for en tid tilbake. Påføres med pensel og du kan selv bestemme styrke i forhold til at du påfører med våt (sterk farge/strek) eller tørr (litt dusere strek) pensel.
Sweet caramel Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Jeg kan anbefale en eyeliner fra body shop som ser ut som en øyenskygge! Den påføres med pensel/kost. Kostens ene ende er for brynene, og den den andre enden for linjen rundt øynene. Er helt fantastisk! Den er i 2 farger, den ene mørkere enn den andre, for litt mer markert kant, og den andre for hverdags sminke.. Når det gjelder øyenkrem kommer det an på huden, og alderen din. Ville oppsøkt et parfymeri og bedt om hjelp, de skal være flinke der og kunne hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå