Gå til innhold

Noen mer erfaring med Strawberrynet.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

sitter og kikker på noen hudpleieprodukter på Strawberrynet.com

Mye billigere enn i Norge og høres greit ut å bestille.

Noen som har handlet med de før? Ser ut til å være basert i Hong Kong.

Hvordan blir det med tollavgifter?

På forhånd 1000 takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker kjempefint:-)

Grei leveringstid og så lenge du bestiller for under kr 200 så slipper du tollavgifter. Tror også at du kan få tilbakebetalt disse avgiftene fra Strawberrynet om du bestiller for over 200,-, men da må du først betale og så be om at de tilbakebetaler til deg. Blir tungvint.

Jeg passet på å bestille varer som ikke kostet mer enn 199,- og de har masse å velge i.

Har hatt problemer en gang, og det var fordi Posten ikke klarte å gi meg beskjed om at pakken lå til tolldeklarering og ble returnert før jeg visste noe om det. Det var kjipt og mye styr med å få tilbake pengene etc.

Så jeg anbefaler deg å prøve å holde deg under 200,- grensen, da blir alt mye enklere:-)

En del av mine varer har faktisk blitt sendt fra USA.

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med de. Bruker Dermologica sine produkter og de koster det halve der enn hva jeg må ut med til hudpleieren min. Så siste året har jeg utelukkende handlet fra Strawberrynet. Får det jeg bestiller sånn passe fort - tar litt ekstra tid når man handler stort så lønner seg å bestille nytt før man går helt tomt ;-)

Og de er så greie at de refunderer alle dine tollutgifter. De tør ikke garantere at de gjør det, men har gjort det hver eneste gang til meg - selv om det da sist gang utgjorde nesten halvparten av hva jeg hadde kjøpt for! Og fakta er at selv om jeg hadde blitt sittende med regningen for toll og avgifter selv hadde jeg spart masse!

Skrevet

Hei,

tusen takk begge to - nyttig info!

Prisene er jo bare digg. Har funnet ut at Decleor passer perfect til huden min - og produktene koster jo skjorta her hjemme.

Da er det bare å dra kortet...

Skrevet

Ja, dette er noe jeg kan anbefale. Har handlet masse der og har sikkert spart endel på det også da jeg først oppdaget det med tollen. he he.

Som andre sier; hold deg under 200kr (du får prisene i oppdaterte norske priser iht dollarkursen), så det går bra. èn bestilling pr vare. Kan tro jeg føler meg litt rar når jeg henter fire pakker fra samme leverandør på posten, men det går så bra så!

Shop i vei jente!

Skrevet

Et tips hvis dere vil bestille over kr 200,-.....

Jeg ber strawberrynet-folkene skrive utenpå pakken at innholdet ikke er verdt mer enn kr 200, selv om det faktisk er det. Det har fungert for meg 2-3 ganger. Har da bestilt for mer enn kr 500-600 og ennå ikke betalt toll.

Kanskje ikke helt lovlig, men.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...