Gå til innhold

helt utrolig...


*Hufsa-mamma*

Anbefalte innlegg

vet dere sånn egentlig så har det nesten ikke gått opp for meg enda at jeg faktisk skal ha baby..eller..ser på nick'et mitt...hufsa*vener*nr*to* og får sånne ilinger i kroppen av fryd...for hufsa er ett navn jeg har dratt på leeenge så det er jo meg...kansje jeg er litt rar og gravid i hodet nå men...jeg syntes det er like utrolig hver morgen da jeg tasser inn på badet og ser magen min i speilet...akkurat som en overaskelse hver gang liksom!! og at det ligger ett lite menneske i magen min å vokser som er min baby og som jeg ikke kjenner enda!!

 

Syntes dere jeg er rar da?...for det virker som om alle er så klare for å få den ut...og det er jo jeg å...men...det er jo helt utrolig at den er der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)tenker akkurat som deg hehe..er så ufattelig uvirkelig, å det er ikke lenge igjen av svangerskapet...er 31 uker..syns det er fantastisk å ska bli mor, men uvirkelig at jeg har jenta mi i magen å at hun snart skal ut å å bli et fantastisk menneske. he he..

jeg veit faktisk ikke hva jeg venter meg, er førstegangs.så dette blir spennende du he he:)

merker veldig godt på kroppen at hun begynner å bli stor, for mye plager å hindringer nå he he.blir tyngre å tyngre, men alt er vell verdt det da man får babyn sin på brystet første gang:)eller??:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, blir litt overveldet noen ganger. selv om jeg er i uke 30 og har vendt meg godt til spark og mage, kan jeg til tider glemme at jeg er gravid.. det er rart, en baby i magen liksom... jeg gleder meg veldig til hun kommer, men har aldri vært noen babyperson, så syns det er rart..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...